Kuba Kuba KH125-12D Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Her yeri altın kaplama olsa, Sırf o arka süspansiyon mor diye almam... Tasarımcısının Zevkine tüküreyim.. Motor siyah süs. mor ne alakaya turşu suyu? Dam üstünde saksağan, seninki benden kara...

Vay atasözleri ile yorum yapıyoruz haaa:queen:
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
180
Vallaha aynı SYM nin 125 ligi.Koy şuna bi 150-200 lük aynı bi SOHC motor.Yani herşeyi taklit ettiler bi xl 200 ün motorunu takliit edemediler..YUH.....

Haa bide 160 ibre var motorda hemide dijital destekli
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Vallaha aynı SYM nin 125 ligi.Koy şuna bi 150-200 lük aynı bi SOHC motor.Yani herşeyi taklit ettiler bi xl 200 ün motorunu takliit edemediler..YUH.....

Haa bide 160 ibre var motorda hemide dijital destekli

NE güzel işte adamlar düşünmüş.:mrgreen::) Dijital koymuşlar teşekkür etmek lazım.

Yanlız bir şeye katılmıyorum semişsin ki sym'den çakma sym kimin kopyası?:silent:
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
180
O da ybr nin kopyası.yani bu kopyanın çakması oluyor heralde.:queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
23
arkadaşlar bu motor honda ile ortak yapılmış bi motor incelemeden görmeden mesaj yazıp kötülüyosunuz şu anda bende küba 150-9 kullanıyorum yaklaşık 1 senedir ve hiç bir şikayetim yok allaha şükür 150 lik motora göre hız tatmin edici motor gayet sağlam parca olayıda birçok çinliye göre bol lütfen kötülemeyin bilmeden benim küba motorum 100 km de eğer devrinde kullanılırsa 2.3 litre benzin yakıyor tabi hemen mualif olcaksınız ama olsun kübanın çıkarmış olduğu cub modelleri hariç tüm motorlar gayet dayanıklı ve sorunsuz
 
Katılım
22 May 2009
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hondanın böyle bi iş birliği yapması adına honda markasından utanıyorum eheh:)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
disklerinin markasını abs koyan zihniyet karbrtörün markasınıda pekala enjeksiyon koyar:cherry:
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
2
Kuba

Kuba 150'lik fiyatını merak etmişsiniz. Söyleyeyim peşin fiyat 2300. ha açık senede bile 24 ay taksit yapıyorlar.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
slm arkadaşlar motorun fiyatı 3000 tl imiş ancak kampanyayla 2600 tl düşmüş eylülün sonuna kadar geçerliymiş fiyat servise sordum motoru hondaymış öyle dediler
 
Katılım
1 Mar 2008
Mesajlar
102
bayi bu motorda balansör de varmış titreşim minumum seviyede olur diye umuyolar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst