SYM vs 150 Alınır mı ?

S40

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
169
Merhebalar...
Ben Bir yıldan beri 3,500 tl lik bir scooter arıyorum ama sıfır olucak.
sağlam olucak ve güçlü olucak.
nitekim tamda benim istediğim özelliklerde bi motor buldum. Sym vs 150..
şimdide sıfır fiyatları 5,000 tl lerde (2009 model)
bi kaç kişiye sordum. Alma piyasası yok. parçası yok dediler.
bende fikir değiştirmeye başladım ( yoksa o çok istediğim motordan vazmı geçeyim diye sordum durdum kendime )

madem istediğim scoter 5000 oldu.
bende bu paraya yine istediğim özelliklerde başka bi marka alabilir miyim diye sizlerin tavsiyelerine ihtiyaç duydum..
şimdiden tşkler


-- aranan koşullar
1- Sıfır km
2- Su sogutma
3- Sağlamlık, dayanıklılık
4- Gösteriş
bu sıralama tercihlerimin sırasıdır

(not konu yanlış yerdeyse affola..)
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Hocam Sym ler güzel ve Çinlilere göre sağlamdır alırsan bence pişman olmazsın :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ben 3.5 liraya en kral honda dylani alirdim 150 cc su sgutmali 16 ps (ikinci el tabi)
 

S40

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
169
ama ikinci el işte :)
milletin ne yaptıgını bilmiyosun ki bindiği zamanlar. kaç kere düşürdü kim bilir falan esaplarına girmeyim diyorum :)

ama işte Sym güzelde parçası bulunmuyomuş bu doğrumudur..
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Sedat nerelerdesin sen gözükmüyorsun:cyclopsan

buralardayim abi nerde olayim sbah 8 akşam 6 el oglunun yaninda çalişiyoz:cherry::p kalan vakitlerdede mt ye çalişiyorum gönüllü arkadaslara yardim edyom:queen:

ama ikinci el işte :)
milletin ne yaptıgını bilmiyosun ki bindiği zamanlar. kaç kere düşürdü kim bilir falan esaplarına girmeyim diyorum :)

ama işte Sym güzelde parçası bulunmuyomuş bu doğrumudur..

sym güzel motor parca varmi yokmu bilmem ama pahali oldugunu duymuştum
Ayrica şu ikinci el olayindan bu kadar korkmana gerek yok alacagin motorda sadece kaportaya bak başka bişey yapma bana göre kaportasi orjinal makinanin cigeride orjinaldir sonucta alacagin makina en fazla 1. 1.5 yasinda olur en fazla 10-15 bin kmde olur bu kmlerde dylana rodaj sayilir:wiinkk: Eger ybr almak isteseydin sana begendigin ikinci el motorda yardimci olurdum hani berber incelerdik:wiinkk::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
ama ikinci el işte :)
milletin ne yaptıgını bilmiyosun ki bindiği zamanlar. kaç kere düşürdü kim bilir falan esaplarına girmeyim diyorum :)

ama işte Sym güzelde parçası bulunmuyomuş bu doğrumudur..
Niye bulunmasınki hocam hem kolay arıza yapacak bir motosiklet değil Adamlar bu motosikleti satıyorsa yedek parçasını muhakkak getirmek zorunda :cat:
buralardayim abi nerde olayim sbah 8 akşam 6 el oglunun yaninda çalişiyoz:cherry::p kalan vakitlerdede mt ye çalişiyorum gönüllü arkadaslara yardim edyom:queen:

Vay sen neymişsin be abi ama arada görmek isteriz seni.:cat:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Su soğutma demişsin Keeway Outlook 150'de olabilir forumda bildiğim 2 kişide var memnunlar.
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
3
Arkadaşlar , sym vs 150 su soğutmalı mı ? ve hatay - balıkesir arası yol yapabilir mi ?
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
125
Bu SYM'ler hakkında bilgi edinmek imkansız gibi birşey. En yakın bayisi 90 km uzakta veinternet siteleri berbat, işlemez ve eski. Hala 2009 kataloğu var. Modeller hakkında bilgi yok. Sanki firma 2009'da batmış gibi. İşin garibi SYM'nin Tayvan sitesi de berbat. Bu bile beni Kymco'ya daha yaklaştırıyor.
 
Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
165
Bu SYM'ler hakkında bilgi edinmek imkansız gibi birşey. En yakın bayisi 90 km uzakta veinternet siteleri berbat, işlemez ve eski. Hala 2009 kataloğu var. Modeller hakkında bilgi yok. Sanki firma 2009'da batmış gibi. İşin garibi SYM'nin Tayvan sitesi de berbat. Bu bile beni Kymco'ya daha yaklaştırıyor.
Nerden böyle bir kanıya vardığınızı anlamadım.Sitesi gayet güzel ve yeterli.
Arkadaşlar.Google diye bir arama motoru var.Oraya sym motor yazarsanız aradıklarınızdan çok daha fazla bilgiye sahip olabilirsiniz.VS 150 hava soğutmalı bir modeldir.Ayrıca fabrikası İzmirde olan bir marka için piyasası yok, parçası bulunmuyor demek, Renault'nun piyasası yok, parçası da bulunmuyor demek gibi birşey.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst