Acaba zincirimiz maksimum ne kadar gerdirilebiliyor, en sonunda gerdirilebilme özelliğini yitirecektir ama. Bende zincir temizliğini ve yağını ihmal etmediğim halde, genel kullanımımın, kalkışlarımın sakin, 80-90 km/h ortalama uzun yol şeklinde olduğu halde ortalama benimde 4000 de bir iki kez gerdirmem gerekiyor. Zincirin ömrünün bitmek üzre olduğunu, artık bu gerdirmelerin son gerdirme olduğunu, yakın bi gelecekte artık zincirin sürüş esnasında kopma şeklinde bizi riske atabielceğini bilmemiz lazım aslında. ben 16000 de değiştiririm düye düşünmüştüm ama, tırsıtıyor bu zincir beni, 16000 de ortalama 8 kere gerdirmiş olucaz. 20000 de 10 kere oluyor. Baide düşündüm ki, şu duro lastiklerden 16000 de kurtulayım artık. Bu yazı da geçirsinde, ark fren balatası 16000 de biter mi =? Ve arka dişli takozu, yani arka teker sökülmüşken hepsi bi kalemde değişsin, yoksa farklı zamanlarda balata için söktür, lastik için söktür, dişli için, dişli için, takoz için, bunların kullanım ömrünün bitmek üzere olduğu hepsinin değişimi için ortak bi km tayin etmeye çalışıyorum. sizce 16000 iyimi ? 20000 yapayımı, veya bizim motorlar yaparmı buı parçalar değişmeden 20000 km. Saydığım parçaların hiçbirinin kullanım ömrünü riske sorkam istemiyor vce aynı zamanda her bi parçanın ömrü bittiğinde her sefer teker sök tak ta olmasını istemiyorum. Sizce en uygun km hangisi =?