- Katılım
- 13 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,838
azını öpeyim görkem![]()
oha yavaş:cherry:
azını öpeyim görkem![]()

kenanda artık dünya nimetlerine daldı ondandır son fuarda etrafında 5 10 koruma geziyordu havalar 1500 dü resim cekilmek isteyenleri yanına yaklaşmakta zorlanıyordu halk çoçugu kenanan söyyete zibidisi olmuştu ben onu bu halde gördükten sonra zaten ümidi kesmiştim bir mok olmaz diye anladıgım kadarıyla öylede olcak pek hayel kurup beklemeyin yakında izmit ve izmir pistinde yarışırken görürsenizde şaşırmayın insan ne oldum dememeli ne olcam demeli
fuarda kenanı tek gören ben degilim ama ben gercekleri söylerim takıntım yok yoksa sana şimdi eli kişi evet der fuarda gezerken arkadaşa etten duvar örmüşlerdi yanına kimseyi yaklaştırmıyorlardı herhalde tayüp amcasına özendi orda ona zarar vercek kim vardı kimden sakınıyordu kendini kenan
Kenan Sofuoğlu ikinci defa dünya şampiyonu olacak mı?
zor gibi be canım...
Kenan sofuoglu ve kisiligi üzerine tek birsey yazilacaksa
oda dört dörtlük bir delikanli olmasidir.
Kenan hem kisiligi ile, hem yardim severligi ile hemde insanligi ile
cok insana örnek biridir.
Dünya Supersport Sampiyonluguna gelince.
Bir iki yarista kazanamadi diye hemen kötü elestirmeler hic te hos seyler degil.
Kenan Sofuoglu Sezon'un sonunda tekrar Dünya Sampiyonu olarak ayrilacaktir.
Ten Kate su an bütün konsentrasyonunu SBK takimina cevirdi vede SSP
motorlarina fazla degisiklik yapmaya zaman bulamiyorlar. Monza yarisina SSP
motorlarini hazirlayacaklarini oraya kadar Kenan vede takim arkadasi ellerinden gelen herseyi yapip puanlari kurtarmayi ve sabirli olmalari bekliyorlar.
Taktik acidan ama dogru ama yanlis bu sonucta takimin karari. Su an malesef
Kenan'in motoru hem suspansiyon hemde motor gücü acisindan cok zayif.
Ama bu hep böyle kalmayacak, bu eksiklikler tamamlaninca Kenan tekrar yaris kazanip sezonun sonunda Dünya Sampiyonu olacak.
Kenan Sofuoglu gibi yetenekler her 50 senede bir dogar
bu insan da Türk olmasi bizi gururlandirmali, ve herkes arkasinda durup desteklemeli.
Türkiye ve Türk milleti hele hele Türk Motorculari Kenan sayesinde cok seyler kazandi.
Birakin birazda olsun Kenan'a tesekkür edip onada birseyler geri vermeye calisalim :cat:
Bunu anlamak bazı insanlara neden zor gelir anlamam.....r:
r:
kedi ulaşamadığı ete mundar dermiş..... Hep te öyle olacak... :cat::cat::cat:
Bu et hep mundar kalacak....r:
r:
Şampiyon olduğunda herkes Kenan Kenan diye peşinden ayrılmıyordu... Şimdi neden kimse inanmıyor?....
İnanmayışlarının sebebini kendi vicdanlarına sorsunlar...:cat::cat: