Kenan Sofuoğlu ikinci defa dünya şampiyonu olacak mı? / Ayşe Şule BİLGİÇ

Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
416
ben Kenanın karakterinde bir değişiklik olduğunu sanmıyorum . bundan 1 ay kadar önce cros dünya şampiyonasında karşılaştık hatta yalnız geziyordu ordada yanında kimseler yok. bizim grubun yanına geldi biraz sohbet edip resim çektirmiştik. Fakat yarışlara tam konsantre olmalı rakipleri çok güçlü bu sene . başarılar Kenan
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kenanda artık dünya nimetlerine daldı ondandır son fuarda etrafında 5 10 koruma geziyordu havalar 1500 dü resim cekilmek isteyenleri yanına yaklaşmakta zorlanıyordu halk çoçugu kenanan söyyete zibidisi olmuştu ben onu bu halde gördükten sonra zaten ümidi kesmiştim bir mok olmaz diye anladıgım kadarıyla öylede olcak pek hayel kurup beklemeyin yakında izmit ve izmir pistinde yarışırken görürsenizde şaşırmayın insan ne oldum dememeli ne olcam demeli


arkadaşım öncelikle
yazını okuyuca şok oldum senın düşüncen e hıç katmıyorum ve hıçte olumlubulmadım sen kenan sofuoğlu nu hıç anımamıssın ,
kenan sofuoğlu hayranı ve tanıyan biri olarak aslında çok şy yazmak isterdım ama gerek duymadım ,
kenan sofoğlu türkiyey geldınde git adapazarına dükkanna uğra cyını kahfesini iç yakında tanı görürsün nasıl bırı oldunu ,
herkesin bilmedği çok şey var,kenan sofuoğlu nu tanımanı isterim keşke yakından tanısın böyle yorum yapmazdın ,
bak dostum kenan sofoğlu nun hayrnıyım kenan kışın antalyaya kadar gelıp evimde kaldı ve bnde adapazarın gittiğimde evinde mısafır oldum
ve imzalı resmınde tutup eldıvenıne gömleğin kadar hedie ettı ,
ve ben im hıçbir akrabalığım yok hayranıyım sadece ,
benı de araştırısan kean sauhan diye kım ve nasıl hayraı oduumu görüsün ,
dostum sen kenan sofuoğlunu tnımıyorsun tanımadğıninsanlar hakkındada yorum yaparken dıatlı olman gereklı ,
brigün manyak bir hayranına denk gelebillirsin ,
saygılar .

Konuya gelınce kenan sofuoğlu 2009 sezonu güçlü şamiyon adayı gönül isteki şampiyon olsun ,akat gel görki kenan ın 2009 motor u yenı ve henüz ayarsız ileki yarışlarda gerekli ayarlamaların yapıdıktan sonra liderliği zorlayacağı esin ,bizler kenan sofuoğluna güveniyor ve elindn gelen in en iyisni yapacağına ınanıyoruz ,
ten kate inşallah gereen ilgiyi göeterip en kısa zamanda ayarlamlr ve gelıştırmleri yapar kenan başarılı olur ,
kenan sofuoğlu nerde nasıl olursa olsun hep yanında ve destecısyım ,
kenan sofuoğlu nu yakınen iy tanırım ve hayanıyım enan sofuğlumuhteşem bir insan muhteşembir pilot,
daha iyisi varsacısınyapsın alkışlayalım
saygılar kenan saruhan
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
fuarda kenanı tek gören ben degilim ama ben gercekleri söylerim takıntım yok yoksa sana şimdi eli kişi evet der fuarda gezerken arkadaşa etten duvar örmüşlerdi yanına kimseyi yaklaştırmıyorlardı herhalde tayüp amcasına özendi orda ona zarar vercek kim vardı kimden sakınıyordu kendini kenan

Katılmıyorum. Fuarın ilk günü daha ortalık tenhayken merdivenlerde yanımdan geçti. Yanında da yanlış hatırlamıyorsam Honda'dan bir eleman vardı. O an aklıma gelmedi ama gelse çantamdan fotoğraf makinesini çıkarıp "resim?" desem kırmazdı büyük ihtimalle. Fuarın kalabalık olduğu günlerde "korumalı" bir uygulamayı uygun görmüş olabilirler bence doğaldır. Çünkü 2008'deki fuarda kalabalık olan günlerde 2-3 kere denk geldim. Kenan kalabalığın içerisinde hareket etmekte sıkıntı çekmesine rağmen adım başı fotoğraf isteyen oluyordu. Benim gördüğüm kadarıyla da Kenan hiçbirini reddetmedi terslemedi. Kişiliğinde en ufak bir değişiklik olduğunu düşünmüyorum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Ya Kenan Sofuoğlu'nu mütevazi, sakin biri olarak tanıdık, oradaki olayı kim yaşasa garipser ve benzer şeyler aklından geçebilir.

Kenan Sofuoğlu'na sormak lazım "Abi niye beni itelettin korumalarına" diye. :p
Fuarda Kenan Bey düşündüğümüz kadar mütevazi ise bu durumdan rahatsızlık duymuştur illaki. Rahatsızlık duyduğu şeyin de devam edilmesine ses etmemek garip geliyor sadece.
Korumaların herkesi iterek yolu açması gözden kaçacak ya da göze batmayacak bir şey değildi.

Mesela Valeo, O fotoyu çektirdikten bir gün sonra Kenan Sofuoğlu ile koruması seninle aynı dükkana girse , koruması seni itip yolu açsa ve sen Kenan Sofuoğlu'nun gözünün içine bakarken geçip gitse, sen de art niyet aramazsın ama "ne oldu bu adama" diye düşünüp üzülmez misin?

Olay bundan ibaret kanımca :)
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Fuarın cumartesi günü bende gördüm sohbet ediyordu ayak üstü motosiklet severlerle.:cat:
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
80
Kenan sofuoglu ve kisiligi üzerine tek birsey yazilacaksa
oda dört dörtlük bir delikanli olmasidir.
Kenan hem kisiligi ile, hem yardim severligi ile hemde insanligi ile
cok insana örnek biridir.

Dünya Supersport Sampiyonluguna gelince.

Bir iki yarista kazanamadi diye hemen kötü elestirmeler hic te hos seyler degil.
Kenan Sofuoglu Sezon'un sonunda tekrar Dünya Sampiyonu olarak ayrilacaktir.

Ten Kate su an bütün konsentrasyonunu SBK takimina cevirdi vede SSP
motorlarina fazla degisiklik yapmaya zaman bulamiyorlar. Monza yarisina SSP
motorlarini hazirlayacaklarini oraya kadar Kenan vede takim arkadasi ellerinden gelen herseyi yapip puanlari kurtarmayi ve sabirli olmalari bekliyorlar.

Taktik acidan ama dogru ama yanlis bu sonucta takimin karari. Su an malesef
Kenan'in motoru hem suspansiyon hemde motor gücü acisindan cok zayif.
Ama bu hep böyle kalmayacak, bu eksiklikler tamamlaninca Kenan tekrar yaris kazanip sezonun sonunda Dünya Sampiyonu olacak.

Kenan Sofuoglu gibi yetenekler her 50 senede bir dogar
bu insan da Türk olmasi bizi gururlandirmali, ve herkes arkasinda durup desteklemeli.

Türkiye ve Türk milleti hele hele Türk Motorculari Kenan sayesinde cok seyler kazandi.
Birakin birazda olsun Kenan'a tesekkür edip onada birseyler geri vermeye calisalim :cat:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kenan sofuoğlu nun fuarda kı korumalar dan hıçbir ilgisi yoktur ,kenan sofuoğlu nun sponsoru redbull un kenan için getırdığı korumalardır ,kenan ın korumaya hıçbir ihtiyacı yoktur kenan sevilen sayılan tektır edilen bir insandır ,onun için aktıvıtelere korumayla gıtmesinde bır sebeb yoktur ,
bahsı gecen olay oldunda kenan farkına varmadı bile olsaydı müdaha edıp musade etmezdı böyle bir olaya ,
ama koruma değilde yanında her zamn birilerinin olması gerektiğini düşünüyorum kendı adıma ,
bazen yoğun ilgi ve izdıham zor anlar yaşamasına sebep olabiliyor sizde farkındasınızki kenan Dünya arenasında mücadele eden bir sporcu en ufak bir şeyın olmaması gerekmektedırki kenan sağlıklı ve iyi olsun ,bizleri temsil etsın ,
ama illede kenan ı tanımak isteyen olursa adapazarına yolu düşen kenan da ordaysa tanıssın kenan ı görsün ,bakısın nasıl bir insanmış dıye ,
saygılar kenan saruhan
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daha iyisi varsa cıksın olsun
körfes pistınde olmaya benzemez assende monzada yarışmak ,
gönlümüzden gecen şampiyon olması ama olmasada hıç gam yemem zaten kırdığı rekoru kıran yok olamazda 2007 yı hatırlamkta fayda var ,
2008 kötü geçti 2009 dan daha ümit kesmek erken olur ,
daha çok yarışvar inşallah monza da herşey düzelecek kenan yıne bir numara olacak

http://www.youtube.com/watch?v=QYhKLfXeT9k

kenan sofuoğlu na sonun kadr destek hep yanındayım
tüm motosever arkadaşlara kazasız belasız bir sezon gecırmelerini temennı ediyorum ,
dıkatlı olalım arkadaşlar ,
saygılar kenan saruhan
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kenan sofuoglu ve kisiligi üzerine tek birsey yazilacaksa
oda dört dörtlük bir delikanli olmasidir.
Kenan hem kisiligi ile, hem yardim severligi ile hemde insanligi ile
cok insana örnek biridir.

Dünya Supersport Sampiyonluguna gelince.

Bir iki yarista kazanamadi diye hemen kötü elestirmeler hic te hos seyler degil.
Kenan Sofuoglu Sezon'un sonunda tekrar Dünya Sampiyonu olarak ayrilacaktir.

Ten Kate su an bütün konsentrasyonunu SBK takimina cevirdi vede SSP
motorlarina fazla degisiklik yapmaya zaman bulamiyorlar. Monza yarisina SSP
motorlarini hazirlayacaklarini oraya kadar Kenan vede takim arkadasi ellerinden gelen herseyi yapip puanlari kurtarmayi ve sabirli olmalari bekliyorlar.

Taktik acidan ama dogru ama yanlis bu sonucta takimin karari. Su an malesef
Kenan'in motoru hem suspansiyon hemde motor gücü acisindan cok zayif.
Ama bu hep böyle kalmayacak, bu eksiklikler tamamlaninca Kenan tekrar yaris kazanip sezonun sonunda Dünya Sampiyonu olacak.

Kenan Sofuoglu gibi yetenekler her 50 senede bir dogar
bu insan da Türk olmasi bizi gururlandirmali, ve herkes arkasinda durup desteklemeli.

Türkiye ve Türk milleti hele hele Türk Motorculari Kenan sayesinde cok seyler kazandi.
Birakin birazda olsun Kenan'a tesekkür edip onada birseyler geri vermeye calisalim :cat:

Bunu anlamak bazı insanlara neden zor gelir anlamam.....:pr::pr:
kedi ulaşamadığı ete mundar dermiş..... Hep te öyle olacak... :cat::cat::cat:
Bu et hep mundar kalacak....:pr::pr:

Şampiyon olduğunda herkes Kenan Kenan diye peşinden ayrılmıyordu... Şimdi neden kimse inanmıyor?....

İnanmayışlarının sebebini kendi vicdanlarına sorsunlar...:cat::cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Gelmediyse bile gelmiş gibi....

Halen diyorum gereksiz muhabereyi bırakıp destek olalım ama kimee diyorum......

Yada soruyu değiştirelim....

Ayşe abladan köşe yazarı olurmu olmazmı....:D

Eeee ayşe abladan köşe yazarı olduysa,Kenandan Süperbike şampiyonu rahat olur....kii geçmiştede olmuştur...
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
biz sadece yorumumuzu yaptık bizdende bu kadar olur :mrgreen:

Bunu anlamak bazı insanlara neden zor gelir anlamam.....:pr::pr:
kedi ulaşamadığı ete mundar dermiş..... Hep te öyle olacak... :cat::cat::cat:
Bu et hep mundar kalacak....:pr::pr:

Şampiyon olduğunda herkes Kenan Kenan diye peşinden ayrılmıyordu... Şimdi neden kimse inanmıyor?....

İnanmayışlarının sebebini kendi vicdanlarına sorsunlar...:cat::cat:

benim vicdanım soruya cevap verdi ben hiç kenan kenan demedim oldumu şimdide yorumumu yaptım ve vicdanım gayet rahat :queen:he birde hiç özenmedim özenseydim yarışırdım ama sonuncu olurum ama beşinci ama birinci yarışırdım ben motora zevk için biniyorum ss lerde hiç gözüm olmadı olsaydı şimdi ona biniyo olurdum
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2004
Mesajlar
39
Bir kaç arkadaş resmen saçmalamış..!!! yazık diyorum

Yok korumayla geziyormuş, yok koruması iteklemiş.? Kenan SOFUOĞLU'nun koruması yok.!! işte Türk milleti olarak biz buyuz, Kenan gibi bir değerimize bizi bu zor ve imkanlarımız sebebi ile imkansız gibi görülecek bir sporda göğsümüzü kabartığı bayrağımızı dalgalandırdı için destek vereceğimize nasılda köstek oluyoruz, koca bir sezon varken daha 3. yarışın sonunda "zor şampiyon olur" gibi anlamsızca ve ne gibi bir düşünceyle yazıldığı çokta açık olan yorumlar yapılıyor..! çok ayıp çokkk....

Millet olarak üstümüze düşeni gene yapıyoruz :pale: başarılıya kulp takarak.! çok görmüyorum bu bizim yaradılışımızda var galiba.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Bende yazılanlara üzüldüm ,

Kenanın her iki abisi vefat etti (mekanları cennet olsun) biliyorsun buna ragmen bırakmadı yarıştı. Sen olsan asla yarışmazdım yada başkası olsa.
Koruma şart sende aynı yerde olursan anlarsın.
Koruma işini kenan degil sponsoru veriyor mecburiyet.
Ayrıyeten fuarda onca koruma varken sohbet etme imkanım oldu kimsede yanaşma demedi.
yani söylemek istedigim kenan bir yerlere gelmiş ve adını dünya duyurdu.
Onu herkes tanıyor , biliyor 1 kez dünya şanpiyonu oldu 2.kez oldu ,3.kez oldu fark etmez , o pistlerde yarışsın bayragımız görünsün yeter.
Onun canı sagolsun
daha iyi olacağına eminim.

Saygılar.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kenan sofuoğlu monza pistınde gereken cevabı verecektır ,
kenan sofuoğlu hayranı ve yakinen tanıyan biri olarak başarılar diliyorum ,
inşallah hafta sonu motor uyla ilgili ayarlamalar biter ve kenan özlediğimiz sonucu alır ,almasada canı sağolsun orda olması bızler için büyük başarı ve her zaman ayakta alkışlarım yanındayım ,
10 mayıs monza pisti eurosport naklen kenan resitali başlıyor
saygılar
kenan saruhan
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gerek olmadığı için tarafımdan silindi.... :cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst