19-04-2009 CBF 150 Bolu-Gölcük gezisi

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
bende boluluyum gölcük cenneten bir parçadır sanki...2 haftada bir arabayla çıkarım henüz motor alamadım en kısa sürede bi cbr 600 rr alıcam inşallah..boluda daha beğeneceğiniz bir çok yer var abant gölköy yedi göller vs..boluya gezi yapıcak arkadaslara en iyi şekilde yardım etmeye çalsırım.. boluya giden arkadaş bir yarım saatinide termal kaplıcalara ayırsaydı yorgunluk filan kalmazdı :)

Gezi aslında biraz plansız oldu. Bolu' ya gitmeye yolda karar verdik, yoksa daha planlı olabilseydik, daha erken çıkabilir, yolda oyalanmadan daha erken Bolu' da olabilir ve gitmeden önce Bolu' dan arkadaşlardan gezilip görülecek yerleri ile ilgili bilgi alma yoluna gidebilirdim. Ama dediğim gibi sürpriz bi istikametti :)

Arkadaşlar, google erth tan baktım da Abant gölü yakınlarında (gölköy) isminde ufak bi göl daha görünüyor. Burası bizim gittiğimiz Gölcük' mü ? Yoksa Gölköy ayrıca bi göl mü ?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
Gezi aslında biraz plansız oldu. Bolu' ya gitmeye yolda karar verdik, yoksa daha planlı olabilseydik, daha erken çıkabilir, yolda oyalanmadan daha erken Bolu' da olabilir ve gitmeden önce Bolu' dan arkadaşlardan gezilip görülecek yerleri ile ilgili bilgi alma yoluna gidebilirdim. Ama dediğim gibi sürpriz bi istikametti :)

bir dahaki gelişinizde ilk gün gölcük ve abant sonra termal otelde bir gece dinlenme ikinci günde gölköy, aladağ ve 7 gölleri önerebilirim ama 7 göller yolu çok bozuktur :) ..
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
arkadaşlar tekerinize sağlık paylaşım için teşekkürler çok güzel bir gezi çıkarmışsınız iki yıldır gidemediğim tabiaat cenneti gölcük özlemi mi oradaymış gibi bana yaşattığınız için tekrar teşekkür ederim .süper şu boluya abant,yedigöller,akkaya ,gölcük gezlmeye görülmeye değer yerler arasındadır.;)

evet ya oralara kadar gelipte karacasu daki kaplıcaları görmeden gitmek büyük bir kayıptır bence;)

Evet, memleketiniz gerçekten yemyeşil bir cennet, yurdun her tarafında iklim ve bitki ortası değişiyor. Orada ise yeşil çoşmuş harika idi. Bu arada bu Karacasu kaplıcaları Gölcük vs yakınmı =?
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
Evet, memleketiniz gerçekten yemyeşil bir cennet, yurdun her tarafında iklim ve bitki ortası değişiyor. Orada ise yeşil çoşmuş harika idi. Bu arada bu Karacasu kaplıcaları Gölcük vs yakınmı =?

gölcüğe giderken çift şeritli bir otoyolda gitmiş olmanız lazım...o yolun en sonunda sola doğru kesikn bir viraj var (virajların başladıgı ilk yükseklil)işte kaplıcalar orda sağ tarafta kalıyor büyük ihtimal görmüşsünüzdür ama bilmediğiniz için önemsememmişsinizdir..
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
gölcüğe giderken çift şeritli bir otoyolda gitmiş olmanız lazım...o yolun en sonunda sola doğru kesikn bir viraj var (virajların başladıgı ilk yükseklil)işte kaplıcalar orda sağ tarafta kalıyor büyük ihtimal görmüşsünüzdür ama bilmediğiniz için önemsememmişsinizdir..

Evet 4-5 km kadar dağın eteklerine doğru düz ve çift şerit bi yolda dağa doğru yaklaştık, sonra virajlı ve birazda bozuk bi yolda tırmanışa geçtik. Tabi bu esnada dediğin gibi sadece gideceğimiz yere konsntre olduğumuzdan pek bi yer görmedik :)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
Evet 4-5 km kadar dağın eteklerine doğru düz ve çift şerit bi yolda dağa doğru yaklaştık, sonra virajlı ve birazda bozuk bi yolda tırmanışa geçtik. Tabi bu esnada dediğin gibi sadece gideceğimiz yere konsntre olduğumuzdan pek bi yer görmedik :)

işte tam o çift şeritli yolun bitişinden 100 mt geride sağ tarafa kaplıca yolu vardır...ist. ank dan bi sürü kişi sadece kaplıcaya gelmek için geliyor..bi dahaki sefere uğramanızı öneririm..:)
 
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
gercekten cok super bı gezı olmus tekerınıze saglık.bıde su golun ortasındakı ew bı korku fılmı ızlemıstım aynı ordakı yere benzıo adam kadını hapıs edıyor ve kadın yuzme falan da bılmıyordu super ya :queen:
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
46
öncelikle çekimler harika...makina mükemmel orası kesin...sonrası Gölcüüğüde vesileyle görmüş olduk...herşey güzel görünüyor...:cat:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
arkadaslar yedıgın ıctıgın senın olsun gorduklerını anlat derlerya fotograflar her seyı zıyadesıyle anlatıyor, guzel vatanımızın güzide mekanlarına nice seyahatler yapmınız dılegıyle kazasız belasız yolculuklar dılerım :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst