Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
evett geldim...bana çok enteresan geldi ...bir mevzu var...şimdi arkadaşlar kuryelerin kullanığı dizlikler var ya ...diz örtüsü...onun birde yanlara uzananları var...hani lastik çamur atmasın diye kullanırlar...neyse ben sol ve sağdan kabolyla bağladım...yani yanlarıda kapattım koca kış boyunca...neyse bunları çıkarmak istedim yaz geldi...kablo kaportaya sürtündü doğal olarak oraları kazıdı...


birde ne göreyim...orjinal siyah boyanın sol arkadaki granajın altından KIRMIZI renk çıktı...


sağ taraftan MAVİ renk çıktı...yani artık Honda TR ne yaptıysa bu parçaları boyayıp boyayıp montaj esnası gerimi takıyor 0 motorlara ne dersiniz...garip bir durum değilmi...bunun mantığı nedir beyler ...bu işte bir mokokoluk yokmu:p

makinam sıfır aldım...servisimdende asla şüphelenmem...Ocak 07 den beri bir kez bırakmadım ...hep yanıbaşındaydım...ee bu ne alaka böyle...orjinalden böyle galiba...yada hep siyah sipariş verildiği için orjinal mavi ve bordoları siyahamı boyuyorlar sizce fabrika...

komplo teorisi üretiyorum tabi...:p









mete resimdeki alttan çıkan mavi renk tıpkı benim cbf renk i haklı olabilirsin:pale::)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[




mete resimdeki alttan çıkan mavi renk tıpkı benim cbf renk i haklı olabilirsin:pale::)


galiba bu mavi ve bordolar az satıldı...bayiler siyah sipariş verince...Fabrikada uyanık ya...hoppp boya badana işleri bizim makinalar siyah oluverdi...:p

boyadan önce attıkları astarın rengini degiştirmişler galiba:cherry:

valla heç uğraşmamışlar direkt basmışlar boyayı...ondan orjinal renk hemen kablo sürtünmesiyle ortaya çıktı...Hondaya yakıştımı şimdi bu mokoko işler...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Valla bi yaşıma daha girdim diyeyim. Ama şu da var. Siyah grenajların Astarı mavi olabilir. Kırmızıda olabilir. Bu gayet normal. Ama neden biri mavi iken biri kırmızı bunu anlamış değilim. Veya neden siyah astar kullanılmamış buda farklı bi soru olabilir.

Olayın 2. boyutuda Kırmızı da mavide ton olarak kırmızı ve mavi cbf lerin renk tonuyla aynı, buda boya üstüne boya ihtimalinide kuvvetlendiriyor gibi.
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
Valla bi yaşıma daha girdim diyeyim. Ama şu da var. Siyah grenajların Astarı mavi olabilir. Kırmızıda olabilir. Bu gayet normal. Ama neden biri mavi iken biri kırmızı bunu anlamış değilim. Veya neden siyah astar kullanılmamış buda farklı bi soru olabilir.

Olayın 2. boyutuda Kırmızı da mavide ton olarak kırmızı ve mavi cbf lerin renk tonuyla aynı, buda boya üstüne boya ihtimalinide kuvvetlendiriyor gibi.

şimdi baktım benim silinen bir yer vardı cbf te altından beyz çıkıyo yani astar beyazmış:)


mavi yada bordo cbf alın orjinal olsun canım:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Valla bi yaşıma daha girdim diyeyim. Ama şu da var. Siyah grenajların Astarı mavi olabilir. Kırmızıda olabilir. Bu gayet normal. Ama neden biri mavi iken biri kırmızı bunu anlamış değilim. Veya neden siyah astar kullanılmamış buda farklı bi soru olabilir.

Olayın 2. boyutuda Kırmızı da mavide ton olarak kırmızı ve mavi cbf lerin renk tonuyla aynı, buda boya üstüne boya ihtimalinide kuvvetlendiriyor gibi.

abicim bence mavi üzerine siyah atılmaz ...ya da bordo üzerine dimi...düşünsene orjinal renkte kırmızı ve üzerine siyah demek 2 boya demek bu mantık dışı...ki fabrikalar maliyeti düşürmek için farlarımızı dandirik yapmadılarmı ...veya ayak marşı koymamalarıda veya devir göstergeleri koymamaları hep bu kafa yapısı...maliyeti kısalım kar bize kalsın...yahu arka disk olsa nolur size sorarım...

ÖN DİSK FİYATIMIZI BİLEN VARMI SAYIN ARKADAŞLAR SORARIM....


ben geçen değiştirdim...buyurun yeni bir soru...CBF 150 ÖN DİSK FİYATI NEDİR::::cat:


gogıldan arama yok ama bilen varsa söylesin...

bu arada Dyln 150 Ön disk Fiyatı 550 ytl bunu hatırlatırım...




şimdi baktım benim silinen bir yer vardı cbf te altından beyz çıkıyo yani astar beyazmış:)


mavi yada bordo cbf alın orjinal olsun canım:queen:

hehe ama onlar satılmıyorki pek...galiba ondan bizimkileri siyaha boyayıp bize kaktırdılar...hele mavi çok az görüyorum yok denecek kadar onun yerine daha adam gibi bi mavi getirseydin be mokoko Honda...:p
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
hehe ama onlar satılmıyorki pek...galiba ondan bizimkileri siyaha boyayıp bize kaktırdılar...hele mavi çok az görüyorum yok denecek kadar onun yerine daha adam gibi bi mavi getirseydin be mokoko Honda...:p[/QUOTE]


tırt siyah cbf,
eh artık sizin siyahların degeri düşer bizimkilerin artar herhalde nede olsa orjin boya:queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tırt siyah cbf,
eh artık sizin siyahların degeri düşer bizimkilerin artar herhalde nede olsa orjin boya:queen::queen::queen:


valla görünen köy o kardeşim...siyah sevdası yüzünden boyalı eşşekleri satın almışız desene...:p

varmı böyle yatabilen...



n675591875_458080_7594.jpg

n675591875_458077_6742.jpg

n632232065_431963_9808.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=nE1MsuEjbPU

Me and My Chinese CBF150

n675591875_458080_7594.jpg

n675591875_458077_6742.jpg

n632232065_431963_9808.jpg



MOVIE >>>>>>>>>>>>

http://www.youtube.com/watch?v=nE1MsuEjbPU[/QUOTE][/
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
meto benide yatış konusunda es ssstr geçmişin:p ama haklısın ben tekerciyim hehe boya olayınada çok güldüm sana çakma honda satmışlar silindirin dış yüzeyinide az sil belki mondial falan çıkar :p:queen:ne kıl diken adamsın he:mrgreen:

(astardır o astar)
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Çok ilginç:cyclopsan Hondaya bak sen nasılda saman altından su yürütüyor::lac::
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
mavi alın mavi bundan sonra metehandro bile çakmaya bindiyse siz orjin e binin mavi sen çok yaşa:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst