19-04-2009 CBF 150 Bolu-Gölcük gezisi

Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Güzel bir gezi olmuş.Motosikletler de güzelmiş.Kazasız sorunsuz nice sürüşler.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
366
Ethem Abi umarım yazın beraber bu kadar uzun olmasa da bir gezi yaparız. En kötü ihtimal İznik'e gider geliriz mesela :) Eline sağlık çok güzel olmuş resimler ve ayrıntılar. Koyun böyle buraya herkes görsün :D
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Maşallah maşallah fotoğraflar konuşuyor:) Çok güzel kareler yakalamışsınız deklanşörünüze sağlık:rendeer: İyide yol yapmışsınız bayağı stres atmışsınızdır:)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Güzel bir gezi olmuş.Motosikletler de güzelmiş.Kazasız sorunsuz nice sürüşler.

Sağol, Bursa taraflarınada gelicez inşallah, orada da gezilip görülesi bir çok yer olduğunu biliyorum. Yaşadığın şehir gerçekten güzel.

Ethem Abi umarım yazın beraber bu kadar uzun olmasa da bir gezi yaparız. En kötü ihtimal İznik'e gider geliriz mesela :) Eline sağlık çok güzel olmuş resimler ve ayrıntılar. Koyun böyle buraya herkes görsün :D

Saol Tamercim, elbette yaparız, sen hayırflısı ile gel yaz tatilinde. Ne kadar kalabalık olursak o kadar zevkli olacağına eminim.

Maşallah maşallah fotoğraflar konuşuyor:) Çok güzel kareler yakalamışsınız deklanşörünüze sağlık:rendeer: İyide yol yapmışsınız bayağı stres atmışsınızdır:)

O gün ne enerjimiz kaldı, ne stresimiz kaldı :) Eve varınca deliksiz bi uyku çektim. Çok yorulmuşum. Motorla günübirlik bu kadar yol yaptıktan sonra varılan yerde dinlenebileceğin, daha planlı bi organizasyon yapmak lazım aslında. 200 km yol yapıp, gittiğin yerde dinlenemeden dönüş yoluna çıkmak zorunda kalmak insanı gerçekten yoruyor. Daha iyi organize olarak güzelce dinlenip eğlenerek iyi gir gün geçirmek için güzel bi plan yapıp yola çıkmak lazım aslında.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Çok güzel bir gezi olmuş yüreğinize ve emeğinize sağlık fotolarda güzel keşke imkanınız olsaydıda oradaki güzellikleri doyasıya yaşayabilseydiniz. :rendeer:
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
528
çok keyifli bir gün olmuş ağbi kardeş için :) ellerine sağlık çok güzel resimler
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
çok güzel bir yer 1 saatte olsa değmiş bence

Elbette aslında deydi, amaç zaten biraz da yol yapmaktı :)

Çok güzel bir gezi olmuş yüreğinize ve emeğinize sağlık fotolarda güzel keşke imkanınız olsaydıda oradaki güzellikleri doyasıya yaşayabilseydiniz. :rendeer:

Bunun için buılunduğum yerden bi kaç saat daha erken çıkabilmek lazım, bi dahaki sefere bu istikamete gezi düzenlersek günün ilk ışıklarıyla yola çıkıcaz. 05/06:00 gibi yani, 2-3 saat yol aldıktan sonra bi yerde durup güzel bi kahvaltı :)

çok keyifli bir gün olmuş ağbi kardeş için :) ellerine sağlık çok güzel resimler

Fotolara eve varmadan önce foto makinesinden baktığımızda bu denli hoş olduklarını fark edememiştik ama şimdi bilg. monitöründen büyük büyük gerçekten oldukça hoş görünüyorlar.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Heyt be benim ilk göz ağrım cbf150.Ne kadar da asil duruyo.Bana motorculuğu sevdiren motor.Dağ bayır asfalt otoban 10.000 km gezdim cbf150 ile.Bizim burda ybr'yi gören kymco'mu , kanuni mi ayırt edemiyo.Ancak cbf150'yi gören dönüp bir daha bakıyo.

Siz de baya iyi km yapmışsınız.Ancak otobanda biraz sıkmıştır.O kadar güzel yerlere gidilip de bi mangal yapılmaz mı?İnegöl'e gelirseniz burda bi mangalda inegöl köfte ziyafeti çekeriz.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Heyt be benim ilk göz ağrım cbf150.Ne kadar da asil duruyo.Bana motorculuğu sevdiren motor.Dağ bayır asfalt otoban 10.000 km gezdim cbf150 ile.Bizim burda ybr'yi gören kymco'mu , kanuni mi ayırt edemiyo.Ancak cbf150'yi gören dönüp bir daha bakıyo.

Siz de baya iyi km yapmışsınız.Ancak otobanda biraz sıkmıştır.O kadar güzel yerlere gidilip de bi mangal yapılmaz mı?İnegöl'e gelirseniz burda bi mangalda inegöl köfte ziyafeti çekeriz.

Davet için çok saol, aslında yolculuk esnasında fazla sıkılmadık, ortalama hızımız 90-110 arasında idi. yani 140-150 olsaydı sadece yola ve motora konsntre olacaktık ve gelip geçtiğimiz yerleri inceleme görme şansımız daha az olacaktı. Bu şekilde yolculuğumuz esnasında daha çok yeri hissedip fark etmiş, görmüş olduk aslında. Buda belki küçük cc sınıfının mecburi bi avantajı :)

Bursa' da planımızda var aslında. Yazın Uludağ cennet gibi. 2007 Temuzunda çıkmıştım. Tertemiz havasına hayran kalmıştım. Bu yaz bakarsın bi Uludağ' da bi cız bız yaparız :)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Onca yol yaptıktan sonra artık motora bi hafta binmem diyodum ama yine dayanamadım. Motor beni kendine çekti ve 60 km yol yaptım durduk yere :)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
süper bi gezi

5 yıl olmuştur Gölcük'ü görmeyeli
fotograflarınızla özlemimi giderdiniz teşekkür ederim
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
süper bi gezi

5 yıl olmuştur Gölcük'ü görmeyeli
fotograflarınızla özlemimi giderdiniz teşekkür ederim

Ben buradan belki hiç bir zaman göremeyeceğim bi çok yer gördüm motosever arkadaşlar sayesinde, bundan sonrada bu şekilde gezi imkanım olursa zaman kaybetmeden yayınlamayı düşünüyorum. Beğenin için teşekkürler.

manzarada motorlarda çok güzel kaç model bunlar :)

Benimkisi: Kırmızı 7000 km 2009
Siyah 4500 km 2009 :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Ben buradan belki hiç bir zaman göremeyeceğim bi çok yer gördüm motosever arkadaşlar sayesinde, bundan sonrada bu şekilde gezi imkanım olursa zaman kaybetmeden yayınlamayı düşünüyorum. Beğenin için teşekkürler.

Türkiye'nin heryeri güzel
ben Boluluyum o yüzden ayrı bi yeri var benim için
tekrar teşekkürler
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
Türkiye'nin heryeri güzel
ben Boluluyum o yüzden ayrı bi yeri var benim için
tekrar teşekkürler

bende boluluyum gölcük cenneten bir parçadır sanki...2 haftada bir arabayla çıkarım henüz motor alamadım en kısa sürede bi cbr 600 rr alıcam inşallah..boluda daha beğeneceğiniz bir çok yer var abant gölköy yedi göller vs..boluya gezi yapıcak arkadaslara en iyi şekilde yardım etmeye çalsırım.. boluya giden arkadaş bir yarım saatinide termal kaplıcalara ayırsaydı yorgunluk filan kalmazdı :)
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
25
arkadaşlar tekerinize sağlık paylaşım için teşekkürler çok güzel bir gezi çıkarmışsınız iki yıldır gidemediğim tabiaat cenneti gölcük özlemi mi oradaymış gibi bana yaşattığınız için tekrar teşekkür ederim .süper şu boluya abant,yedigöller,akkaya ,gölcük gezlmeye görülmeye değer yerler arasındadır.;)

evet ya oralara kadar gelipte karacasu daki kaplıcaları görmeden gitmek büyük bir kayıptır bence;)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezi süper olmuş,tebrikler :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst