- Katılım
- 15 Eyl 2007
- Mesajlar
- 732
cihan abi kredi kartı ile satış yaparmısın??
1000 peşin
Madem alıcısın pm atsana burdanmı yapcan pazarlığı
cihan abi kredi kartı ile satış yaparmısın??
1000 peşin
Bende daha önce 150 hs kullandım. Bu fazla benzini atma sorunu 150 hs de vardı. Benzin deposunun bi hava hortumu var. Motorun depodan benzin çekebilmesi için fizik kanunları gereği dışardan hava alabilmesi gerkiyor. Hatta bi kaç üst üste depoyu fullemeye kalktığımda bu hortumdan sıcak motor üzerine benzin akmıştı ve yangın riski oluşturmuştu. Daha sonra servise götürmüştüm ve benzin deposunun arkasında olan bu hava hortumunun aşağı bakan ucunu yukarı doğru kıvırıp deponu arkasına sıkıştırmıştı ve sorunum hallomuştu. Cbf te böyle bi sorun duymadım. Motor benzin çekerken depo nereden hava alıyor bilemiyorum. Ama benzer bi problem olabilir. Canını hiç sıkma. Tahminimce ufak bi işçilikle düzeltilebilecek bir problem olmalı. Zaten arızalı kaçak yapan vs bi parça varsa garantiden değişir sende cbf in keyfini sürmeye başlarsın.
Gerçekten sağolun.Böyle cevaplar insanı rahatlatıyor.
Ama akan benzin tahliye veya olağan bi şekilde akan veya damlayan birşey değil.5-6 lt benzin resmen şakır şakır aktı.Ayrıca motoru anes motordan bir arkadaş getirmişti.O getirirken sorun yok.Ben turlarken sorun yok.Ama o zaman toplamda motorda 3 lt benzin varmış.Tam olarak doldurunca akmaya başladı.Bakalım bi şekilde düzelicek inşallah.
Cevap yazan herkese teşekkür ediyorum.:cat:
Gerçekten sağolun.Böyle cevaplar insanı rahatlatıyor.
Ama akan benzin tahliye veya olağan bi şekilde akan veya damlayan birşey değil.5-6 lt benzin resmen şakır şakır aktı.Ayrıca motoru anes motordan bir arkadaş getirmişti.O getirirken sorun yok.Ben turlarken sorun yok.Ama o zaman toplamda motorda 3 lt benzin varmış.Tam olarak doldurunca akmaya başladı.Bakalım bi şekilde düzelicek inşallah.
Cevap yazan herkese teşekkür ediyorum.:cat:
150 Hs deki problemde böyleydi zaten. depoyu fulleyince şakır şakır benzin akıyordu sıcak motorun üzerine, benzer ve çözümü kolay bi problem olmalı. Hallolunca yazarsın tekrer problemin ne olduğunu, merak ettim açıkçası. Ayrıca yeni motorunu iyi günlerde kullan.
Merhaba arkadaşlar , ben eski cbf 150 yeni cbf 250 kullanıcısı olarak sizlere bir sorum olacak. Bir arkadaşımla cbf 150 nin yakıtı konusunda tartışıyorduk. O da geçen yıl cbf 150 kullanıyordu. Ben 1 yıllık cbf 150 kullanımım sonucunda defalarca yakıt sarfiyatını ölçmem sonucunda 9-10 kuruş gibi bir değer çıkıyordu. Ama arkadaşım kendi ve bir çok cbf 150 kullanıcısının 18 kuruştan aşağıya yakmadığını söylüyor.
Ya onların kullanımında bi terslik var ya da ben fazla dikkat ediyorum kullanırken sarfiyata..
Acaba siz de değerlerinizi yazabilir misiniz? Hem alacak arkadaşlara da yardımcı oluruz.
Madem alıcısın pm atsana burdanmı yapcan pazarlığı![]()
selam cbf 150 ciler, uzun zamandır girmemişim bu topiğe, eskiden çok yazardık buraya, özlemişim bi mesajım daha olsun burda :mrgreen:
geçen sene 21 binde satmıştım cbf 150 mi ama hala unutamadım onu, çok güzel makinanız var kıymetini bilin :cat:
kazasız belasız sürüşler herkese
http://www.sahibinden.com/!!!!!tertemiz_cbf_150!!!!!-19WQQaXQQ13572102WQQpXQQdisplayitem
üzerindeki aksesuarları sattık,
ve şu an fabrika çıkışlı cbf 150 yi 2750 den satıyoruz,
eger alıcı varsa biraz daha fiyat kırıp verebiliriz.
cbf 250 alındıgından satıyoruz cbf 150 yi, motosikletin granjında ve motor kısmında hiçbir sorun yoktur,
motosiklet bakırköyde görmek isteyenler gelip görebilir.
motor şu an kullanılmıyor magazada duruyor.
Merhaba arkadaşlar , ben eski cbf 150 yeni cbf 250 kullanıcısı olarak sizlere bir sorum olacak. Bir arkadaşımla cbf 150 nin yakıtı konusunda tartışıyorduk. O da geçen yıl cbf 150 kullanıyordu. Ben 1 yıllık cbf 150 kullanımım sonucunda defalarca yakıt sarfiyatını ölçmem sonucunda 9-10 kuruş gibi bir değer çıkıyordu. Ama arkadaşım kendi ve bir çok cbf 150 kullanıcısının 18 kuruştan aşağıya yakmadığını söylüyor.
Ya onların kullanımında bi terslik var ya da ben fazla dikkat ediyorum kullanırken sarfiyata..
Acaba siz de değerlerinizi yazabilir misiniz? Hem alacak arkadaşlara da yardımcı oluruz.
Merhaba arkadaşlar , ben eski cbf 150 yeni cbf 250 kullanıcısı olarak sizlere bir sorum olacak. Bir arkadaşımla cbf 150 nin yakıtı konusunda tartışıyorduk. O da geçen yıl cbf 150 kullanıyordu. Ben 1 yıllık cbf 150 kullanımım sonucunda defalarca yakıt sarfiyatını ölçmem sonucunda 9-10 kuruş gibi bir değer çıkıyordu. Ama arkadaşım kendi ve bir çok cbf 150 kullanıcısının 18 kuruştan aşağıya yakmadığını söylüyor.
Ya onların kullanımında bi terslik var ya da ben fazla dikkat ediyorum kullanırken sarfiyata..
Acaba siz de değerlerinizi yazabilir misiniz? Hem alacak arkadaşlara da yardımcı oluruz.
Problemin ne olduğunu kesinlikle paylaşırım burda zaten.Motor servisten çıkarsa iyi günlerde kullanıcaz hayırlısıyla.![]()
Bu hesapta acayip bir terslik var:cyclopsan 18 kuruş ne demek 150 lik bir makina için:cyclopsan Tamam 150 lik scooter kullanan arkadaşlar var onların motoru bayağı bir yakıyor ama Cbf 150 için çok uçuk bir değer 18 kuruş:cat:
Ben motoru sürekli redline da kullansam bile 8.5-9 kuruş yakıyorken 18 kuruş ürkütücü geliyor bana:cyclopsan 6 kuruş yaktığınada şahidim:wiinkk: Ya arkadaşın hesapta bir yanlışlık yaptı (büyük ihtimalle) yada motorun ayarı bi hayli kaçmış
kanka bende ne oldu bu adama diyordum er 5 iyi makina uğra arada :cat:
Merhaba arkadaşlar , ben eski cbf 150 yeni cbf 250 kullanıcısı olarak sizlere bir sorum olacak. Bir arkadaşımla cbf 150 nin yakıtı konusunda tartışıyorduk. O da geçen yıl cbf 150 kullanıyordu. Ben 1 yıllık cbf 150 kullanımım sonucunda defalarca yakıt sarfiyatını ölçmem sonucunda 9-10 kuruş gibi bir değer çıkıyordu. Ama arkadaşım kendi ve bir çok cbf 150 kullanıcısının 18 kuruştan aşağıya yakmadığını söylüyor.
Ya onların kullanımında bi terslik var ya da ben fazla dikkat ediyorum kullanırken sarfiyata..
Acaba siz de değerlerinizi yazabilir misiniz? Hem alacak arkadaşlara da yardımcı oluruz.
Arkadaşlar motor servisten geldi ve sorun giderilmiş.Benzin hortumunun bağlantı yerindeki Oring(bir çeşit conta sanırım) katlanmış şekilde montajlanmış ve tam olarak tutmadığı için benzini kaçırıyormuş.Oring denilen parça değişmiş ve sorun giderilmiş.Şuan yarım depo benzin dolu iken 5 km civarı yol yaptımsorun yok .İnşallah ilerde sorunsuz kullanırız.Bundan sonra daha aktif şekilde burda olucam sanırım.:cat:
Yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler.
kanka sürekli forumdayım burayada bakıyorum ama yazmıyordum :cat: er5 fena değil ama f650 daha güzel :queen:
180 krş yakan tek veya iki silindir makina ya yoktur yada çok azdır :queen: 4 silindirlerde bu kadar az yakmaz, sonuçta arkadaşının ölçümünde kesin hata var:cat:
Arkadaşlar motor servisten geldi ve sorun giderilmiş.Benzin hortumunun bağlantı yerindeki Oring(bir çeşit conta sanırım) katlanmış şekilde montajlanmış ve tam olarak tutmadığı için benzini kaçırıyormuş.Oring denilen parça değişmiş ve sorun giderilmiş.Şuan yarım depo benzin dolu iken 5 km civarı yol yaptımsorun yok .İnşallah ilerde sorunsuz kullanırız.Bundan sonra daha aktif şekilde burda olucam sanırım.:cat:
Yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler.
Aynen istediğin kadar agresif kullan 9krş civarıdır yani.Mümkün değil anca cbf 150 görünümlü cbf 1000 ise başka :queen:
Depoyu evin önünde tıka basa doldurdum. 350 km. sonra yedeğe düştü. Ama ben sürekli otoyoldan işe gider gelirim. Bence normal yakıyor.