- Katılım
- 11 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,838
- Konu Yazar
- #1
19-04-2009 CBF 150 Bolu-Gölcük gezisi (420 km)
Arkadaşlar, Kocaeli' nin Karamürsel ilçesinden yola çıkarak 2 cbf günübirlik bi Bolu-Gölcük gezisi yaptık. Günübirlik bir gezi ve yolumuzda hayli uzun olduğundan yola mümkün olduğunca erken çıkmaya çalıştık. Gün içersinde toplamda 420 km yol yaptık. Akşam 18:00 gibi Karamürsel' e dönmüştük. Bolu' da sadece bir saat kalabildik. Dönüş yolumuzun da hayli uzun olduğu gerekçesiyle yola çıkmakta fazla gecikmek istemedik. Ama her ne olursa olsun cbf 150 ile ve doğal güzelliklerle dolu bir pazar geçirmiş olduk. Kardeşim hesaplamış, 33 tl lik benzinle gidip gelmişiz. Kardeşimdeki cbf in evden çıkarken deposu fuldü. 2 sefer benzin aldı. Evede ful bıraktı. Toplamda 33 tl lik benzin aldı. Bu güzel günümüzü sizlerlede paylaşmak istiyorum. Buyrun fotoğraflar.
Sabah yola çıkmadan önce evin önünde çektiğim foto. Son kontroller, zincir yağı, motor yağı, yağ seviyesi biraz düşük gibi idi ve 100-150 ml kadar yağ ilavesi yapmıştım.

Yola çıktık ve ilk mola. Burası aslında Bolu istikameti değil, ilk etapta Sapanca gölüne ve akabinde de Kartepe' ye çıkma planımız vardı ve burası devlet yolundan Sapanca sapağına girince bi PO istasyonu. Burada bisküvi vs bişeyler yedikten sonra sınırları zorlamaya karar verdik. ve geri dönerek Ankara otobanına girdik. İlk defa bu kadar uzun bir yolculuğa çıkıcaktım cbf le ve biraz heycanlı idim.

Kardeşim;

Otobanda bi park alanında moladayız. Soldaki benim;

İkinci mola, sağdaki ben, soldaki kardeşim;

Bolu Gölcüğe vardık. Araç giriş ücreti 3 tl idi. Mesire alanına araç giriş ücreti 3 tl (Motoda Otoda aynı). Aracı dışarda bırakırsanız, kişi başına giriş ücreti 1 tl. Zaten motorla girseniz bile gölün etrafını çeviren yürüyüş yoluma araç girmesi yasaktı. Bu yüzden araçla içeri girmenin bir anlamı yoktu. Motoları müsait bi yere bırakarak 2 kişi giriş ücreti 2 tl verdik ve içeri girdik. Motorları bıraktığımız yer ve Gölcüğe vardığımız an;

İşte size Gölcüğün güzellikleri;
İçeri giriş yapılan yol;






Kardeş;








Gölde çok güzel balık var. Ama şu an balık tutma sezonu olmadığı için yasak ve tabiki tutan yok.




Gölün çevresindeki yürüyüş yolu;


Dönüş yolu dinlenme tesisi;

Günümüz oldukça keyifli geçti, dönüş yolunda Gölcük' ten inerken biraz yağmur çiseledi. Korkuttu ama çok kısa sürdü. Önemli bi kaç ayrıntı; Kocaeli çevresinden günübirlik gidecek arkadaşlar için 150-200 cc kategorisinde ortalama seyir hızı 90-110 km/h ile yolculuk yapılacaksa, sabah saat 6-7:00 gibi çıkılmasını öneririm. Orada uzun zaman kalınabilmesi açısından. Ortam çok güzel. Biz biraz geçe kaldık. Bu yüzden Gölcük' te fazla zaman geçiremedik. Aslında tam organize olunup mangal için gidilecek yer. Yalnız Kocaeli' den otobana girdik ve Bolu' dan çıkarken moto başına 8.25 tl ödedik. Bolu tünelinden geçildiği için böyle pahalıymış. Biraz şaşırdık. Birde otobandan ilerlerken Bolu Tüneline girince hava birden belki 6-7 derece soğuyor. Sanki Erzurum' da Kars' ta yol alıyorsunuz gibi
Her halde bu tüneldeki soğukluk güneş girmediğinden ve tamamen kapalı olduğundan kaynaklanıyor. Araba veya otobüsle fazla hissedilmez ama motoda çok fazla hissediliyor.Yol biraz yordu, buda aslında gittiğimiz yerde dinlenebilecek, şöyle çimlere uzanıp yatabilecek zamanımız olmadığından kaynaklanıyordu. Gelirken biraz oyalandık. Saate de bakmadım ama tahminen 17-18:00 arası Karamürsel' deydik. Herkese iyi seyirler.
Arkadaşlar, Kocaeli' nin Karamürsel ilçesinden yola çıkarak 2 cbf günübirlik bi Bolu-Gölcük gezisi yaptık. Günübirlik bir gezi ve yolumuzda hayli uzun olduğundan yola mümkün olduğunca erken çıkmaya çalıştık. Gün içersinde toplamda 420 km yol yaptık. Akşam 18:00 gibi Karamürsel' e dönmüştük. Bolu' da sadece bir saat kalabildik. Dönüş yolumuzun da hayli uzun olduğu gerekçesiyle yola çıkmakta fazla gecikmek istemedik. Ama her ne olursa olsun cbf 150 ile ve doğal güzelliklerle dolu bir pazar geçirmiş olduk. Kardeşim hesaplamış, 33 tl lik benzinle gidip gelmişiz. Kardeşimdeki cbf in evden çıkarken deposu fuldü. 2 sefer benzin aldı. Evede ful bıraktı. Toplamda 33 tl lik benzin aldı. Bu güzel günümüzü sizlerlede paylaşmak istiyorum. Buyrun fotoğraflar.
Sabah yola çıkmadan önce evin önünde çektiğim foto. Son kontroller, zincir yağı, motor yağı, yağ seviyesi biraz düşük gibi idi ve 100-150 ml kadar yağ ilavesi yapmıştım.

Yola çıktık ve ilk mola. Burası aslında Bolu istikameti değil, ilk etapta Sapanca gölüne ve akabinde de Kartepe' ye çıkma planımız vardı ve burası devlet yolundan Sapanca sapağına girince bi PO istasyonu. Burada bisküvi vs bişeyler yedikten sonra sınırları zorlamaya karar verdik. ve geri dönerek Ankara otobanına girdik. İlk defa bu kadar uzun bir yolculuğa çıkıcaktım cbf le ve biraz heycanlı idim.

Kardeşim;

Otobanda bi park alanında moladayız. Soldaki benim;

İkinci mola, sağdaki ben, soldaki kardeşim;

Bolu Gölcüğe vardık. Araç giriş ücreti 3 tl idi. Mesire alanına araç giriş ücreti 3 tl (Motoda Otoda aynı). Aracı dışarda bırakırsanız, kişi başına giriş ücreti 1 tl. Zaten motorla girseniz bile gölün etrafını çeviren yürüyüş yoluma araç girmesi yasaktı. Bu yüzden araçla içeri girmenin bir anlamı yoktu. Motoları müsait bi yere bırakarak 2 kişi giriş ücreti 2 tl verdik ve içeri girdik. Motorları bıraktığımız yer ve Gölcüğe vardığımız an;

İşte size Gölcüğün güzellikleri;
İçeri giriş yapılan yol;






Kardeş;








Gölde çok güzel balık var. Ama şu an balık tutma sezonu olmadığı için yasak ve tabiki tutan yok.




Gölün çevresindeki yürüyüş yolu;


Dönüş yolu dinlenme tesisi;

Günümüz oldukça keyifli geçti, dönüş yolunda Gölcük' ten inerken biraz yağmur çiseledi. Korkuttu ama çok kısa sürdü. Önemli bi kaç ayrıntı; Kocaeli çevresinden günübirlik gidecek arkadaşlar için 150-200 cc kategorisinde ortalama seyir hızı 90-110 km/h ile yolculuk yapılacaksa, sabah saat 6-7:00 gibi çıkılmasını öneririm. Orada uzun zaman kalınabilmesi açısından. Ortam çok güzel. Biz biraz geçe kaldık. Bu yüzden Gölcük' te fazla zaman geçiremedik. Aslında tam organize olunup mangal için gidilecek yer. Yalnız Kocaeli' den otobana girdik ve Bolu' dan çıkarken moto başına 8.25 tl ödedik. Bolu tünelinden geçildiği için böyle pahalıymış. Biraz şaşırdık. Birde otobandan ilerlerken Bolu Tüneline girince hava birden belki 6-7 derece soğuyor. Sanki Erzurum' da Kars' ta yol alıyorsunuz gibi
Son düzenleme: