Adana Mt Osmaniyeden Çıktı KAYNARGÖZ e girdi

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu hafta bir taşla iki kuş vurduk,hem motorize dostlarımızı yalnız bırakmadık gönüllerini aldık, hemde 10 gündür gezemeyen gezi sayfasında yeri boş kalan Adana Mt nin boş durmadığını bir kez daha kanıtladık işte resimler




































































bu tatlıda iso kardeşimizin yeni aldığı R1 in kuyruk düzeltme operasyonu,allah kaza bela vermesin güle güle kullansın
bu haftalık bu kadar başka gezilerde buluşmak dileğiyle tekeriniz düz bassın,yolunuz ve farınız açık olsun
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok keyifli ve eğlenceli bir gezi oldu.dostlarım en kötü günümüz böyle olsun.:cat:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzaffer abi özelden msj attım bakarmısın
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yavaş ye ramçom biz onları elimizle besledik,seneye yatırım yapıyoruz yani sahibi varrrr :mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
geziye iştirak eden, yorum yazan, okuyan ve en önemlisi resimleri yükleyen arkadaşlarıma teşekkür ederim...:mrgreen:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
tüüüüü kaçırdık baklavayı. ismail mi getirdi onu? ismail hiç anlamam baklavamı isterim.

çok güzel bir geziydi. tüm katılan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
SİZ HARİKASINIZ.... maşallah nazar değmesin.. neyse yaza ayvalık var... emek veren herkese teşekkürler.. dostluğunuz daim olsun... :) :rendeer: haluk hocam bizde küçük bir yuvacık gezisi yaptık.. darısı beraber yol yapmaya... :)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
bu güzel gün için tüm arkadaşlarıma kendim, timur abim ve hanımlar adına teşekkür ederim.isom
SANADA BU R1 YAKIŞIR TEKRAR HAYIRLI OLSUN, KAZA GÖRMEYESİN

resimlere devam arkadaşlar

bi soru? bunlar ne yapıyor :silent:







Allah bozmasın, ne kadar mutlular ::biggrinn



adaşım yeni arkadaşını ümite tanıştırırken



maşallah diyim sanki ikiz



:queen:

buda isomun R1 TATLISI

tepsinin yarısını muzaffer yedi

 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
tüüüüü kaçırdık baklavayı. ismail mi getirdi onu? ismail hiç anlamam baklavamı isterim.

halukcuğum,baklava o kadar çok geldi ki 2 tur 3 tur döndürdük yinede bitmedi.eee koca tepsi kardeşim.:queen:bu arada iso'YA TEŞEKKÜR EDİYOR,GÜLE GÜLE KULLANMASINI DİLİYORUM.:rendeer:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Herkese iyi dilekleri için teşekkür ederim,Tatlıyı kaçıranlar şansına küsssünler...:cherry:

Ağzımızın tadının kaçmaması dileklerimle....:)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Güzel gezi olmuş paylaşım için tşk.:rendeer:

Bu arada fotograf yüklerken 640*480 boyutu aşmamaya özen göstersen diyorum :)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elintim editörüm,ilk kez resim atarken sıkıntı yaşamadım onunda size ayarlarına bakmayı unutmuşum,özür dilerim güstüm bidaha resim atmıyom atıkın,
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst