- Katılım
- 10 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,490
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu hafta bir taşla iki kuş vurduk,hem motorize dostlarımızı yalnız bırakmadık gönüllerini aldık, hemde 10 gündür gezemeyen gezi sayfasında yeri boş kalan Adana Mt nin boş durmadığını bir kez daha kanıtladık işte resimler























































bu tatlıda iso kardeşimizin yeni aldığı R1 in kuyruk düzeltme operasyonu,allah kaza bela vermesin güle güle kullansın
bu haftalık bu kadar başka gezilerde buluşmak dileğiyle tekeriniz düz bassın,yolunuz ve farınız açık olsun























































bu tatlıda iso kardeşimizin yeni aldığı R1 in kuyruk düzeltme operasyonu,allah kaza bela vermesin güle güle kullansın
bu haftalık bu kadar başka gezilerde buluşmak dileğiyle tekeriniz düz bassın,yolunuz ve farınız açık olsun
Son düzenleme:



















