- Katılım
- 10 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,592
çayımı alıp geliyorum topiğin başına ; mevzu güzel![]()
Hadi gel irdeliyelim bu konuyu gerçek hayattan örnekler verelim.Hatta kız çağıralım topiğe bizden değil dışardan yanlış anlaşımlasın.:mrgreen:
çayımı alıp geliyorum topiğin başına ; mevzu güzel![]()
çayımı alıp geliyorum topiğin başına ; mevzu güzel![]()
Demek ki varlığıda dert![]()
kesin kesin kız arkadaşı hiç olmayanlar için söylüyorum dert tasa keder ama yaşanması gereken harika bi duygu:rendeer:
aşığım seviyorum :cherry::cherry:
şimdi bu başlığı açan arkadaşım dahak verir bu lafa
ilişkiler bitki isimleriyle başlar (gülüm çiçeğim vs.) evcil hayvan isimlerine döner (kedicim civcivim vs.) çiftlik hayvanları ile son bulur (öküz eşek vs.)
yalan mı?:queen:
abi , tipsizlikle alakası yok
Bana göre kızlar 3 şeyden hoşlanıyor
Giyim , Dürüstlük , Para
bu 3 ü oldumu vallahi sorunsuz oluyor
ama , Giyim ve dürüstlük oldumuda oluyor fakat para da gerekio
musti avatarını çalmayı düşünüyom kaş larına hareket verecem gif yapacam kendime kullanacam
Galiba görücü usülü evlenmek bu saçma sapan kalp ağrıları ile uğraşmamak git gel akılla yaşamak zor..
Birini seversin aklın onu taşıyamaz ya da sen onda kaybolursun..
yapma hocam ne görücüsü ne usulü
motor alırken bile kaç motora bakıyoruz değerlendiriyoruz :queen: