- Katılım
- 24 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,993
benım var:cherry: .
bu yazıyı baban görmesin
bu kez seni savunamam adam haklı nedenleri biliyorsun kız bulamak marifet değil haberin olsun sonra demedi deme
benım var:cherry: .
Lanet olsun, seviyorum ama çaılamıyorum, açılamadıkça içime atıyorum, attıkça diye gidiyo hergün, kız birini bulursa olan o bulduğuyla kıza olcak, bedenlerine saygı ve güzellik kazandırtırım::ranntign::evil::
benim gibiale:
akşam evde kimse yokale:
motorda olmasa sıyırcamale:
öyle tipsizde değilim
iletişim sorunum kesinlikle yok ama
sihirli kelimeyi diyemiyorumr:
Yalnızlığın gözünü sevem..:mrgreen:
konuyu açalı 2 seneyi geçmiş hala mı
hiç olmadı netteki arkadaşlık sitelerini dene yahu.
Bence - Bengü :mrgreen::mrgreen:
benim var:cherry:
arkadaşım bence haline şükret:cat:
ben evliyim çünkü:cherry:
Bence kız bulmak sorun değil geçinmek sorun ben çekemiyorum![]()
dur üzülme bende aynı durumdayım![]()
senin gibi daha milyarlarcası var... bir de şöyle düşün naziler döneminde almanyada asker olsaydın... falan filan kötü şeyler düşün böyle bir insan kız arkadaşı olmadan da yaşayabilir... biraz zor ama...
Lanet olsun, seviyorum ama çaılamıyorum, açılamadıkça içime atıyorum, attıkça diye gidiyo hergün, kız birini bulursa olan o bulduğuyla kıza olcak, bedenlerine saygı ve güzellik kazandırtırım
benim var:cherry:
açılmak en kolay yaptığım şey , terslenmek çoğu zaman karşılaştığım bişey .. :cherry: açıl solmayır (ingiliz lisanı ile) çok kolay birşey
![]()