Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Lanet olsun, seviyorum ama çaılamıyorum, açılamadıkça içime atıyorum, attıkça diye gidiyo hergün, kız birini bulursa olan o bulduğuyla kıza olcak, bedenlerine saygı ve güzellik kazandırtırım::ranntign::evil::

açılmak en kolay yaptığım şey , terslenmek çoğu zaman karşılaştığım bişey .. :cherry: açıl solmayır (ingiliz lisanı ile :p ) çok kolay birşey :)
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yalnızlığın gözünü sevem..:mrgreen:
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
dur üzülme bende aynı durumdayım :) :p senin gibi daha milyarlarcası var... bir de şöyle düşün naziler döneminde almanyada asker olsaydın... falan filan kötü şeyler düşün böyle bir insan kız arkadaşı olmadan da yaşayabilir... biraz zor ama...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gördüğüne kanma dost..
Sanma taşız hiç sevmedik..
Sanma incilmedi kalp..
Gözlerden inmedi yaş..
Seveni sevemedi bu gönül..
Sevdiğine sevilmedi..
Gördüm yakınlaşmalar..
Menfaat icabı...
Ya da boşluğa gelmiş geçici sevgiler..
Sonu hayasızca biten...
Sevdik belki günlerce aylarca..
Ama aralarında bir sevdam varki ..
Senelerdir süren ve herkezden fazla sevdiğim..
En vefalısı...
Adı YALNIZLIK... Soyadı : Ben

28 oldu yaş...:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim gibi :pale:
akşam evde kimse yok :pale:
motorda olmasa sıyırcam:pale:
öyle tipsizde değilim
iletişim sorunum kesinlikle yok ama
sihirli kelimeyi diyemiyorum:pr:



ahanda.. sihirli kelimede mi varmış? 30 u geçtim hala haberim yok..

neymiş şu sihirli kelime allahaşkın asöyle ben de öğreneyim. bilmemek değil öğrenmemek ayıp :)

ama neyse vazgeçtim sende kalsın. yalan söyleyeceğime hiç ağzımı açmamayı tercih ederim :) zaten motosiklete iki kişi binince zevki çıkmıyor :)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim var:cherry:

tebrikler.. arkadaşa kupasını getirin.. hayır şu kalpli olanlardan..

:)

arkadaşım bence haline şükret:cat:
ben evliyim çünkü:cherry:

bence sen haline şükret evlenebilmişsin çünki :)

Bence kız bulmak sorun değil geçinmek sorun ben çekemiyorum :p

merak etme vakti zamanı gelince herkes gibi sende çekmek mecburiyetinde kalacaksın :)

dur üzülme bende aynı durumdayım :) :p senin gibi daha milyarlarcası var... bir de şöyle düşün naziler döneminde almanyada asker olsaydın... falan filan kötü şeyler düşün böyle bir insan kız arkadaşı olmadan da yaşayabilir... biraz zor ama...

naziler döneminde almanyada asker mi olsaydın? iyi de zaten o zaman alman askeri olurdu zaten :) hadi naziler zamanında tutuklu yahudi olsaydın felan desen anlayacağım ama..

aman takmayın kafanızı arkadaşlar. bu hayatta her şeyin içi boş. allah temiz süt emmiş biriyle karşılaştırsın deyin geçin gidin..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bık beni ayarttı tavladı 6 ay çıktık sona beni terk etti ....... o günden beri kız mız yok hayatımda bide bi kız vardı 3 sene peşinde koştum kabul etmedi
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
178
valla 28yaş bayanları için bir şey diyemicem xD 15 yaşındayım şu anakadar çıktığım hiçbir kızarkadasımla para yuzunden ayrılmadım bnce bu yaş grubunun taktığı tek şey popülerlik,aşk ve ilgii... xD Ama motor yuzunden ayrıldığım olmadı deil motorsikletmi kızlarmı deseler tabiiki MOTORSİKLEEEETTTTTTT xD xD
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Lanet olsun, seviyorum ama çaılamıyorum, açılamadıkça içime atıyorum, attıkça diye gidiyo hergün, kız birini bulursa olan o bulduğuyla kıza olcak, bedenlerine saygı ve güzellik kazandırtırım

benim var:cherry:

açılmak en kolay yaptığım şey , terslenmek çoğu zaman karşılaştığım bişey .. :cherry: açıl solmayır (ingiliz lisanı ile :p ) çok kolay birşey :)

solmıyır deyi okunuyo (biraz yavşıycaksın tabi sölerken:p). ben açılmadım, kız açıldı şansa bakki oda aynını düşünyomuş:cherry:

ayrıca, yukarıda dendiği gibi, bi kızla sırdaş olup mevzuyu ilerletmiştim, son aşamaya kadar herşey mükemmeldi ama, teklife "biz arkadaş daha iyiyiz" demişti:farao:

olsun, ilk hoşlandığım kız daha iyi, zaman geçiririz diye düşünüyordum ama şu an görünüyorki, yaşlanılacak biriymiş :joker:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst