Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar egzosu açtırırsanız ilk önce siz rahatsız olursunuz,
fazla degıl 20 gun içinde kafanız şişecektır,
bu nedenle bırakın orjınalı kalsın...
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
sisinin vidasının biri düşmüştü,diğerininde başı kırılmış yeni farkettim,vida içinde kaldı ama çıkarması zor olmıycak,sıkışık değil
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
arkadaşlar sizin caracalın ruhsatında ''istiap haddi'' kaç kişi yazıyor?
bununla ilgili sorun yaşayan var mı?
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
o ne abi istiap haddi !?

ben bugun egzozlara cok ufak bir mudahale yaptirdim. belli belirsiz bir degisme oldu. daha bas bir ses geliyor ama ne kendimi ne cevreyi rahatsiz edecek olcude degil. ses sadece karizma icin degil arkadaslar. trafikte farkedilmeyi de sagliyor. ama abartisi iyi degil cunku mesela ben araba da kullaniyorum ve yanimdan yuksek cc bir chopper gectiginde aniden panik olup ne yapacagimi sasiriyorum.

bir de cok abarti ses site icinde cok kufur ettiriyor. araba alarmlari bir yandan, balkona cikip yeter diye bagiranlar bir yandan.. hic unutmam bir anektod vereyim; arkadasin muazzam ses cikartan bir racing motoru vardi. 750 cc bir suzuki idi yanilmiyorsam. sokakta bagirtti biraz. asagi yasli bir adam indi. "hic dusunmuyorsunuz evde hastasi var, bebegi var. insallah son binisiniz olur" dedi ve gitti. herkesin morali cok bozulmustu.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
peki hiç polis durdurup sorun çıkarttı mı?
yani yok efendim motora sadece 1 kişi binebilir gibi
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
:) böle saçma bişey söliyceğini sanmıyorum,belki o yolcu haddidir. artçıyla çok kez durduruldum.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
nette biraz araştırdım. bizim forumda da bir ik başlık açılmış bu konu ile. polisle sorun yaşayanlar olmuş.. o yüzden sordum.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ben sorun yaşamadım henüz, yaşanabilecek en saçma sorunda bu, böyle bi sorun olursa gülerim sadece
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
o ne abi istiap haddi !?

ben bugun egzozlara cok ufak bir mudahale yaptirdim. belli belirsiz bir degisme oldu. daha bas bir ses geliyor ama ne kendimi ne cevreyi rahatsiz edecek olcude degil. ses sadece karizma icin degil arkadaslar. trafikte farkedilmeyi de sagliyor. ama abartisi iyi degil cunku mesela ben araba da kullaniyorum ve yanimdan yuksek cc bir chopper gectiginde aniden panik olup ne yapacagimi sasiriyorum.

bir de cok abarti ses site icinde cok kufur ettiriyor. araba alarmlari bir yandan, balkona cikip yeter diye bagiranlar bir yandan.. hic unutmam bir anektod vereyim; arkadasin muazzam ses cikartan bir racing motoru vardi. 750 cc bir suzuki idi yanilmiyorsam. sokakta bagirtti biraz. asagi yasli bir adam indi. "hic dusunmuyorsunuz evde hastasi var, bebegi var. insallah son binisiniz olur" dedi ve gitti. herkesin morali cok bozulmustu.


neler yaptırdığını anlatırmısın fotolu olursa iyi olur







Evde misafir olduğundan dışarda ki sesi duyamaz hale gelmişim kiii , kapı çaldı 1. kat komşum eray abi senin motorun yanından 3 kişi kaçarak uzaklaştı dedi . Motor denilince şalterlar attı göz karardı son sürat arka bahçeye koştum . Motoru çalmaya çalışmışlar kilit baklalıydı 2 bakla arası açılmış tel zorlanmış , karşı bloktan birisi olayı anlayıp polis diye bağırınca uzaklaşmışlar , motorun yanıda vardığımda sağ heybede ki sünger , iz bırakmayan bez , yağ değişiminde kullandığım 17 anahtar , yağ bidonu Grin nun ve dizliklerimin yerinde olmadığını gördüm . Motoru çalamayınca önde ki sosisten ve depoma vurduğu tekme ile hıncını çıkartmış , abim - eray yerde ki turuncu şey ne dediğinde E.E yeleğini gördüm demekki onun dizliklerden daha önemli olduğunu bilmiyor salak Grin allaha çok şükür sis farlarıma ellememiş , en kısa zamanda alarm bağlacağım motora . Çalsa bile çin malı parçaları kime satacak , adamı servisten kovarlar dalga mı geçiyon diye neyse allah kimsenin malına zeval vermesin

MOTORUNUZU GÜVENLİ YERLERE PARK EDİN Kİ BEN YERİNİ DEĞİŞTİRDİM
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşım pek çok motorda,
1,kişi yazıyor zaten,
fakat kesınlıkle polıste sıkıntı cıkmıyor,
tabii sen gidipte adama,
Evraklarım Tamam ,Eksiğim Yok Bırakta Gideyim Kardeşim,
Sizinlemi Uğraşıcam,

dresen kesınlıkle sıkıntı çıkartır:)
hatta ilk yardım çantası bile sorar:):):queen:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
sağ aynayı aynadan tutup ayarlıyım derken elimde kaldı. en adi plastikmiş,aynayı fazla zorlamayın arkadaşlar. made in prc:farao:
 
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
23
sen uzun yola çık , keskin bir virajda biraz motoru yatır bak popondan nasıl kıvılcım çıkıyor . Sorsanıza bir şey yapmadan önce , artık caracalın kitabını yazdım 16300 km oldu boru değil

UAMARIM ATEŞ ÇIKMAZ POPOMDAN YA DA BAŞKA BİR YERDEN AYRICA BİZİM MOTORLARIN KESKİN VİRAJDA YATMA ÖZELLİĞİNE DE SAHİP DEĞİL DOSTUM .. AMA KESİNLİKLE HAKLISIN BİR DAHA BİR ŞEY YAPMADAN ÖNCE SORARIM..1600KM DEYİM 95 İ GEÇMEDİM HENÜZ.. BAĞIRIYOR...:wiinkk:

o ne abi istiap haddi !?

ben bugun egzozlara cok ufak bir mudahale yaptirdim. belli belirsiz bir degisme oldu. daha bas bir ses geliyor ama ne kendimi ne cevreyi rahatsiz edecek olcude degil. ses sadece karizma icin degil arkadaslar. trafikte farkedilmeyi de sagliyor. ama abartisi iyi degil cunku mesela ben araba da kullaniyorum ve yanimdan yuksek cc bir chopper gectiginde aniden panik olup ne yapacagimi sasiriyorum.

bir de cok abarti ses site icinde cok kufur ettiriyor. araba alarmlari bir yandan, balkona cikip yeter diye bagiranlar bir yandan.. hic unutmam bir anektod vereyim; arkadasin muazzam ses cikartan bir racing motoru vardi. 750 cc bir suzuki idi yanilmiyorsam. sokakta bagirtti biraz. asagi yasli bir adam indi. "hic dusunmuyorsunuz evde hastasi var, bebegi var. insallah son binisiniz olur" dedi ve gitti. herkesin morali cok bozulmustu.

NE YAPTIN ABİJİM:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
abi bi arkadaşımız 160 demiş ama olamaz die düşünuyorum ben roadstarla düz yol 140 ı zor gördum ne yalan sölıyım :S caracal 160 zor bıraz gibi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst