- Katılım
- 22 Tem 2007
- Mesajlar
- 979
arkadaşlar yanlışlıkla 2 kere tıklamışım özür
Son düzenleme:
PS150i egzosun girişinde sensor var, iptal ettirirsen 1 veya 1.5 hp + kazanabiliyormuşuz ustanın sozu sizce dogrumu?
Birde anlamıyorum malossi 170cc kit orjinal parcalardan dahamı buyukki "debriyaj balata, tas, varyator" dahada guclendiriyor anlam veremiyorum cunki motorun torku beygiri belli degilmi?
eksozdaki o sensörü aldırırsan motoru eline alırsın zannediyorum o sensör otomobillerde oldugu gibi lamda sensörü egzosttan gaz ölçümü yaparak beyine gönderiyor beyinde bu veriyi işleyerek ateşlemeyi düzenliyor...debriyaj balatası değilde kayış değişimi 1 hp kadar artırıyor gücü ancak onuda normal şartlarda hissetmek imkansız zaten ps iyi kaçıyor....170 cc hakkında sunu diyebilirim motor anında garanti kapsamından çıkar garantiden çıktıktan sonra olabilir...
O zaman benim yeni aldıgım enjeksiyonlı scooterin lambda sensoru yok fabrikada unutmuşlar heralde :mrgreen: motoru elime alacam o zaman. gerci motor agır alamayabilirimde :queen:
PS150i yine tavan yapmış satış başlayınca, 6090tl olmuş plaka haric...
4400tl ye bırakıyorum isteyen olursa...
http://www.sahibinden.com/dikkat!_k...tl_ps150i-46WQQaXQQ13190747WQQpXQQdisplayitem
peki aykan hocam Leo vince 4road egzozu taksak ne olur o sensör o zaman iptal olucakmı
mutlu sen motoru takasa vermedinmi anlamadım... link vermişin ama senin motor genç motor tarafındanda sahibindende satılık
benim amacım extreme bişiyler yapmak değil bi 170 cc lik kit taksam bi varyötör bi kayış bide egzoz bana yeter bunlar bilgilerin için sağol ama runner alamam çünkü en yakın servisi bana 250 km yağını suyunu değiştiririm sorun değil anlarımda garanti dışı kalacağı için fabrika hatası bile olsa o motor elimde patlıyıcak onun için runner den vaz geçtik mecburen
italyan alacak arkadaslara tavsiyem sakın almayın 5bın bakımında runner ıcın sadece 50 ytl ıscılık parası alıyorlar 10 bın bakımında ıse 400 ytl ıstıyorsan eger gıtmezsen garantı dısı oluyor sakın bu hataya dusmeyın yag fılıtresıne 30 ytl derler ben gıder emınonunde 10 ytl ye alıyordum. 10 bın bakımında kayısı deıseceklermıs kayıs 250 ytl . ben 100 ytlye halldedıyordum ama bunların yaptıgı serefsızlık kardeslerımbunların elıne dusmeyın aman . honda aldım yetkılı servısten baska bı yere gıtmem adamların arkası saglam yamaha bıle aynı ıtalyan gıbı gecıyorlar bunuda aktarım sızlere .ben cektım sız cekmeyın
4000 bın bakımına getırdıgımde ustanın yaptıgı sey yag deısımı 30tl yag fılıtresı 30 tl takması ve ıscılıgle beraber toplam 90 tl. cok paranız vaar ben dagıtırım dıyorsanız her 4 bınde bır 90 tl her 10bınde bır ıse 400 tl verın verın ...
yaw abiler kendimi yırtıyorum honda honda diye