[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
sahil tarafından gelecek olan var ise 9:15 9:30 arası bi arkadaşla eminönü, kadıköy vapur iskelesi önünde buluşacam. bilginize.. :)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
arkadaşlar listeyi artık kesinleştirelim belkiler ve hayır gelmiycem diyenler kararımızı verelim ve hepberaber gidelim (hayır seçenekler arasından kaldırılmıştır)

grup sürüşü ile ilgili topiği lütfen okuyun motosikletlerinizin yolda sizi üzmeyeceginden emin olun ve kesinlikle kaskınızı ihmal etmeyin.

bursa-yalova tarafından gelen arkadaşlar ulasato ile baglantıya geçebilirler


merhaba arkadaşlar hepinize selamlar yarıncok güzel bir gezi olacak tahmin edıyorum malesef bır coğunuz ile tanışma fırsatını kacırıyorum üzgünüm İNŞALLAH herşey gönlünüzce olur . hepinizin tekeri yere düz bassın lütfen benım kusuruma bakmayın oğlumun kuyu cadısına cok cok selamı var . ALLAH hepınizi kaza ve beladan uzak tutsun iyi keyifler:rendeer::rendeer:

gelememene üzüldüm inşallah yarın sizin içinde çok güzel geçer :rendeer:

Merhaba sevgülü cadu.

nasulsan iyimüsen .... diye barlarmışım şincik. ;)

hanedan geliyon mu yarın özlettin kendini :bounce:

size çağla abla diyolar bende diyim ozaman çağla abla :p

nasıl istersen :wiinkk:

merhaba süpürgesiz cadı resmi:p
iyi akşamlar

iyi akşamlar abimmm :rendeer:

yarın gelde görüşelim garipce macerası yaparız:queen::queen:

adını hala gelecekler kısmında göremiyorum :bounce:

Arkadaşlar yarın kısmetse görüşürüz Silivri'den sevgiler

inşallah arkadaşım yarın görüşmek üzere :rendeer:

benimde boş bir yere ihtiyacım var ama bir sorun daha var:( kask da yok:(

merve kasksız malesef olmaz ama emre bu sorunu çözer sanırım :rendeer:

Arkadaşlar yarın kısmetse görüşürüz Yalova'dan sevgiler :rendeer:

yarın kaç kişi geliyosunuz ulasato görüştünmü diğer arkadaşlarla ?:)

gel kask lüzüm değil hızlı gitmicez zaten gözlük takarsın ayrıca motor buluruz orda sabah levent bp ye gidersin canım :wiinkk:

emrecim bu söylediğini hiç okumamış olıyım kasksız olmaz istersen 20km ile gidelim :bounce:

herkese selam yarın inşallah bende geleceğim ama kafama takılan levent bp mezarlığın karşısındaki yermıydi

inşallah metin yarın görüşmek üzere :rendeer:

çayırbaşından yavaş geçin :)

çayırbaşı neresi :p

tuzla veya pendikten gelecek arkadas varmi acaba yarin buluşup berabr gidelim motoru 150 cc yi gecmezse iyi olur:mrgreen::mrgreen:

ayberk otaraftan geliyo ramço gelmiyomu sedat?

motorum yarın ki gezi için hazır.. Yani yarın geliyorummmmm !!! :flower:

çok sevindim stereo yarın görüşmek üzere :rendeer:

Ben maalesef gelemiyorum.Yarından itibaren iş icabı 1 hafta istanbul dışındayım.:pr:

hadi ya üzüldüm :pale: neyse başka bir buluşmada tanışmak dileğiyle ergün :rendeer:

yarın güzel olacakkkkk 9 buçukta ordayım...

evet inşallah yarın çok güzel olucak :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
kuyucadısı maşallah hızına yetişilmez :mrgreen: eee organizasyon sahibi dediğin böyle olmamı dimi :)
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
cadı mekan bukadar insanı alacak kadar müsaitmi? sokakta elimizde tabakla kalmayalım:mrgreen:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
101
sadece ben geliyorum gibi

iyi geceler canercim :salut:



olmamııı kimler geliyo körfezden haberleştiniz mi?

ya millet yarın bazıları çalışıyor,ev taşıyan evi boyayan mı dersin 9 türlü işleri var milletin yarın bi ben boşum sinir insanlar gelemeyeceğiz diyorlar ben de onların gezisine katılmııııcam sizinle geleceğim.....:)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
cadı mekan bukadar insanı alacak kadar müsaitmi? sokakta elimizde tabakla kalmayalım:mrgreen:

mekanda sorun yok eryılmaz bizim için ayrı masalar kurulucak :wiinkk:


nasılsın canem :cherry:

ya millet yarın bazıları çalışıyor,ev taşıyan evi boyayan mı dersin 9 türlü işleri var milletin yarın bi ben boşum sinir insanlar gelemeyeceğiz diyorlar ben de onların gezisine katılmııııcam sizinle geleceğim.....:)

canları sagolsun sıkma canını :rendeer:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
101
körfezden yarın salı pazarına mı geleyim yoksa daha yakında daha bildik bir yerde buluşacağımız arkadaşlar var mı ki
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst