merhaba arkadaşlar hepinize selamlar yarıncok güzel bir gezi olacak tahmin edıyorum malesef bır coğunuz ile tanışma fırsatını kacırıyorum üzgünüm İNŞALLAH herşey gönlünüzce olur . hepinizin tekeri yere düz bassın lütfen benım kusuruma bakmayın oğlumun kuyu cadısına cok cok selamı var . ALLAH hepınizi kaza ve beladan uzak tutsun iyi keyifler:rendeer::rendeer:
Merhaba sevgülü cadu.
nasulsan iyimüsen .... diye barlarmışım şincik.![]()
size çağla abla diyolar bende diyim ozaman çağla abla![]()
merhaba süpürgesiz cadı resmi![]()
iyi akşamlar
yarın gelde görüşelim garipce macerası yaparız:queen::queen:
Arkadaşlar yarın kısmetse görüşürüz Silivri'den sevgiler
benimde boş bir yere ihtiyacım var ama bir sorun daha varkask da yok
![]()
Arkadaşlar yarın kısmetse görüşürüz Yalova'dan sevgiler :rendeer:
gel kask lüzüm değil hızlı gitmicez zaten gözlük takarsın ayrıca motor buluruz orda sabah levent bp ye gidersin canım :wiinkk:
herkese selam yarın inşallah bende geleceğim ama kafama takılan levent bp mezarlığın karşısındaki yermıydi
çayırbaşından yavaş geçin![]()
tuzla veya pendikten gelecek arkadas varmi acaba yarin buluşup berabr gidelim motoru 150 cc yi gecmezse iyi olur:mrgreen::mrgreen:
motorum yarın ki gezi için hazır.. Yani yarın geliyorummmmm !!! :flower:
Ben maalesef gelemiyorum.Yarından itibaren iş icabı 1 hafta istanbul dışındayım.r:
yarın güzel olacakkkkk 9 buçukta ordayım...
herkese iyi gecelerrryarın görüşmek üzere BAY BAAYY
Ben de geleceğim inş.körfezden arkadaşlar bana da yer var mı
kuyucadısı maşallah hızına yetişilmez :mrgreen: eee organizasyon sahibi dediğin böyle olmamı dimi![]()
selam millet
bu saatte geldim diye bişeymi ima ediyosun![]()
bende gidiyorum hadi yarın görüşmek üzere
haşa ne haddimize![]()
bu saatte geldim diye bişeymi ima ediyosun
hoşgeldin cicim![]()
iyi geceler canercim :salut:
olmamııı kimler geliyo körfezden haberleştiniz mi?
cadı mekan bukadar insanı alacak kadar müsaitmi? sokakta elimizde tabakla kalmayalım:mrgreen:
başımın ustunde yerın var gel gerısını merak etme...
cadı mekan bukadar insanı alacak kadar müsaitmi? sokakta elimizde tabakla kalmayalım:mrgreen:
hoşbulduk...
ya millet yarın bazıları çalışıyor,ev taşıyan evi boyayan mı dersin 9 türlü işleri var milletin yarın bi ben boşum sinir insanlar gelemeyeceğiz diyorlar ben de onların gezisine katılmııııcam sizinle geleceğim.....![]()