[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
günaydınlar..
bursadan geziye katılacak yok mu?
varsa tel.numaram535 312 60 66 ararsanız sevinirim.
tek başına gitmek cok sıkıcı olacak :pale:

sorunun cevabı aşagıda :wiinkk:

arkadaşlar listeyi artık kesinleştirelim belkiler ve hayır gelmiycem diyenler kararımızı verelim ve hepberaber gidelim :p (hayır seçenekler arasından kaldırılmıştır)

grup sürüşü ile ilgili topiği lütfen okuyun motosikletlerinizin yolda sizi üzmeyeceginden emin olun ve kesinlikle kaskınızı ihmal etmeyin. :rendeer:

bursa-yalova tarafından gelen arkadaşlar ulasato ile
trakya tarafından gelen arkadaşlar by_star ile baglantıya geçebilirler

merhabalar arkadaşlar nasıl geçiyo gününüz :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hel24 cadı ve müridleri selamlar herkese nasılsınız bakalım,biz yarın tayfunla gelicez eğer müsaitse, sabah görüştük kendisiyle,eğer o gelemezse beni almaya ben ulaşırım bişekilde garipçeye artık orda görüşürüz,kuşadasından buraya geldim garipçeye gitmeden olurmu hiç?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst