- Katılım
- 27 Nis 2008
- Mesajlar
- 1,137
arkadaşlar avrupa yakasında şirinevler tarafında oturan ve artçıya ihtiyacı olan varsa ben varım yok kimse almaz ise sağ aynasız gelicem... olmadı cadının süpürgesi ile geliriz olurmu cadı 
arkadaşlar gidiş geliş kaçpara tutar acabaşu an işsizim :salut:
arkadaşlar gidiş geliş kaçpara tutar acabaşu an işsizim :salut:
arkadaşlar gidiş geliş kaçpara tutar acabaşu an işsizim :salut:
bi tane artçı bul benzine ortak olsun ikinizinde işi görülmüş olsun...
günaydın arkadaşlar:rendeer:
hell sanada günaydın![]()
günaydın![]()
günaydınlar..
bursadan geziye katılacak yok mu?
varsa tel.numaram535 312 60 66 ararsanız sevinirim.
tek başına gitmek cok sıkıcı olacakale:
hatırlayabilir misin?
arkadaşlar gidiş geliş kaçpara tutar acabaşu an işsizim :salut:
günaydınlar..
bursadan geziye katılacak yok mu?
varsa tel.numaram535 312 60 66 ararsanız sevinirim.
tek başına gitmek cok sıkıcı olacakale:
sanada günaydın şafak iyi olur değiştirmen,japon bando taktır hiç arkana bakma yada poewerlüx:cat:gunaydın.kaldı 1 gun.
bu arada ben motordaki kayışı değiştirmeyi düşünüyorum.Malum yolda falan kalırız.en iyi marka hangisi acaba 150 zat için bilgisi olan varmı.
sanada günaydın şafak iyi olur değiştirmen,japon bando taktır hiç arkana bakma yada poewerlüx:cat: