[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
arkadaşlar avrupa yakasında şirinevler tarafında oturan ve artçıya ihtiyacı olan varsa ben varım yok kimse almaz ise sağ aynasız gelicem... olmadı cadının süpürgesi ile geliriz olurmu cadı :)
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
arkadaşlar gidiş geliş kaçpara tutar acaba :) şu an işsizim :salut:

gerçi özel mesaj atmışsın cevap verdim ama buradan da yazıyım... yolun kaç km olduğunu bilmiyorum ama ortalama 300 km desek grup lideri 80km hızla gidip döner ise senin cıbırın yakacağın benzin 25 tlyi geçmez, yeme içme ıvır zıvır 50-60 tl
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
289
günaydınlar..
bursadan geziye katılacak yok mu?
varsa tel.numaram535 312 60 66 ararsanız sevinirim.
tek başına gitmek cok sıkıcı olacak :pale:
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
gunaydın.kaldı 1 gun.

bu arada ben motordaki kayışı değiştirmeyi düşünüyorum.Malum yolda falan kalırız.en iyi marka hangisi acaba 150 zat için bilgisi olan varmı.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
gunaydın.kaldı 1 gun.

bu arada ben motordaki kayışı değiştirmeyi düşünüyorum.Malum yolda falan kalırız.en iyi marka hangisi acaba 150 zat için bilgisi olan varmı.
sanada günaydın şafak iyi olur değiştirmen,japon bando taktır hiç arkana bakma yada poewerlüx:cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst