[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Herkeze dedi cadıyı alalım diye kimseden ses çıkmayınca emanet mont ,kask ve motosiklet buldu ben cadıyı almaya gidiyorum dedi:cat:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
bazen dostlar arasında olur ufak tefek kırgınlıklar ama geçicidir
bişeye kafamız bozulur sevdigimiz birinden çıkarırız
buda sanırım öyle bi olay
hadi barışın :):)
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
ben siteden çıkıyorum, herkeze iyi akşamlar, kazasız belasız hafta sonu geçirmeniz dileğiyle:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
benim başımın etini yedin ya daha ne yicen...

başının etini yemişmişim tadı tuzu olsa bari

bu ne demek oluyo cem şimdi
yapmayın arkadaşlar ya

ya bırak aygül ben anlıycagımı anladım

Ama cadı sen bilmiyorsun akşam sen gelmeden senin için uğraştığını CEM in yaa

biliyorum ona lafım yokki

bırak abi değer yargılarımız farklı...

yerim senin deger yargılarını gördükkkk

Herkeze dedi cadıyı alalım diye kimseden ses çıkmayınca emanet mont ,kask ve motosiklet buldu ben cadıyı almaya gidiyorum dedi:cat:

bide dinleseler şerif geldi gerek kalmadı dediğimi duysalar hiç yorulmıycaktı oraya kadar da dinliyen kim
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Herkeze dedi cadıyı alalım diye kimseden ses çıkmayınca emanet mont ,kask ve motosiklet buldu ben cadıyı almaya gidiyorum dedi:cat:

korkut geçen bağdat caddesinde durduk kalkışta sana çarıcaktım herhalde
yüzüm gözüm kızardı kötüydüm son anda kırdım motoru .. .. :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
başının etini yemişmişim tadı tuzu olsa bari



ya bırak aygül ben anlıycagımı anladım



biliyorum ona lafım yokki



yerim senin deger yargılarını gördükkkk



bide dinleseler şerif geldi gerek kalmadı dediğimi duysalar hiç yorulmıycaktı oraya kadar da dinliyen kim

ben ta şirketteyken gidin alın kız uğraşmasın otonüs münibüs dedim uyuz...
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
ben çıkıyorum arkadaşlar herkese iyi akşamlar pazar günü görüşürüz... :king: :king:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
herkese selamlar.....

:rendeer:

HELL24...:queen: geçmiş olsun.....:queen:
Selamlar :rendeer:
ben siteden çıkıyorum, herkeze iyi akşamlar, kazasız belasız hafta sonu geçirmeniz dileğiyle:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
Eyvallah abiciimm sanada
Slm garipçe yolcuları nasılız bakalım . .
Hoş geldin emre
korkut geçen bağdat caddesinde durduk kalkışta sana çarıcaktım herhalde
yüzüm gözüm kızardı kötüydüm son anda kırdım motoru .. .. :mrgreen::mrgreen:

kalkışta mı nasıl yani:mrgreen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
ben çıkıyorum arkadaşlar herkese iyi akşamlar pazar günü görüşürüz... :king: :king:

görüşürüz banucum

bende çıkıyorum
pazar günü listeden 1 kişi bile eksilmesin (anladınız sanırım kimden bahsettim :bounce: )
yarın yokum
pazar günü garipçede görüşürüz arkadaşlar
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Konuyu Toplam 10 üye okuyor. (6 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)
AYGÜL, korkut 250, hell24, tolgada, B-A-N-U, kadir_3483

tolga abi hoşgeldin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst