- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Herkeze dedi cadıyı alalım diye kimseden ses çıkmayınca emanet mont ,kask ve motosiklet buldu ben cadıyı almaya gidiyorum dedi:cat:
benim başımın etini yedin ya daha ne yicen...
bu ne demek oluyo cem şimdi
yapmayın arkadaşlar ya
Ama cadı sen bilmiyorsun akşam sen gelmeden senin için uğraştığını CEM in yaa
bırak abi değer yargılarımız farklı...
Herkeze dedi cadıyı alalım diye kimseden ses çıkmayınca emanet mont ,kask ve motosiklet buldu ben cadıyı almaya gidiyorum dedi:cat:
ben siteden çıkıyorum, herkeze iyi akşamlar, kazasız belasız hafta sonu geçirmeniz dileğiyle:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
Slm garipçe yolcuları nasılız bakalım . .
ben siteden çıkıyorum, herkeze iyi akşamlar, kazasız belasız hafta sonu geçirmeniz dileğiyle:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
Slm garipçe yolcuları nasılız bakalım . .
Herkeze dedi cadıyı alalım diye kimseden ses çıkmayınca emanet mont ,kask ve motosiklet buldu ben cadıyı almaya gidiyorum dedi:cat:
başının etini yemişmişim tadı tuzu olsa bari
ya bırak aygül ben anlıycagımı anladım
biliyorum ona lafım yokki
yerim senin deger yargılarını gördükkkk
bide dinleseler şerif geldi gerek kalmadı dediğimi duysalar hiç yorulmıycaktı oraya kadar da dinliyen kim
ben siteden çıkıyorum, herkeze iyi akşamlar, kazasız belasız hafta sonu geçirmeniz dileğiyle:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
Selamlar :rendeer:herkese selamlar.....
:rendeer:
HELL24...:queen: geçmiş olsun.....:queen:
Eyvallah abiciimm sanadaben siteden çıkıyorum, herkeze iyi akşamlar, kazasız belasız hafta sonu geçirmeniz dileğiyle:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
Hoş geldin emreSlm garipçe yolcuları nasılız bakalım . .
korkut geçen bağdat caddesinde durduk kalkışta sana çarıcaktım herhalde
yüzüm gözüm kızardı kötüydüm son anda kırdım motoru .. .. :mrgreen::mrgreen:
ben çıkıyorum arkadaşlar herkese iyi akşamlar pazar günü görüşürüz... :king: :king:
ben çıkıyorum arkadaşlar herkese iyi akşamlar pazar günü görüşürüz... :king: :king:
görüşürüz banucum
bende çıkıyorum
pazar günü listeden 1 kişi bile eksilmesin (anladınız sanırım kimden bahsettim :bounce: )
yarın yokum
pazar günü garipçede görüşürüz arkadaşlar
ben çıkıyorum arkadaşlar herkese iyi akşamlar pazar günü görüşürüz... :king: :king:
Slm garipçe yolcuları nasılız bakalım . .
ben ta şirketteyken gidin alın kız uğraşmasın otonüs münibüs dedim uyuz...
görüşürüz banucum
bende çıkıyorum
pazar günü listeden 1 kişi bile eksilmesin (anladınız sanırım kimden bahsettim :bounce: )
yarın yokum
pazar günü garipçede görüşürüz arkadaşlar
hoşgeldin emre
sevsinler inceliğini gördükkkk ::miiz::
ayrıca uyuzda sensin ::deliir::
ben seni pazar günü top gibi yuvarlamazsam banada hell demesinler...
ben kaçar hadi kendinize iyi bakın....