- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
herkes aynı şeyi getirirmiş gelirken :queen::queen::queen:
sen için den geceni yap kadir:queen:
herkes aynı şeyi getirirmiş gelirken :queen::queen::queen:
ALLAH hepinizi gülmekten eksik etmesin DOSTLAR:rendeer:
sen için den geceni yap kadir:queen:
ALLAH hepinizi gülmekten eksik etmesin DOSTLAR:rendeer:
biz yeni motor alıyoruuzzz inşallah tez zamanda:mrgreen: :queen: işte bakıınnn ispatı ...
http://www.motosiklet.net/forum/satmak-isteyenler/58946-mondial-150zc-satilik.html#post1510651
amin abicim
hiç neşem yok nedense bugun yorgunum okuyup duruyorum yazdıklarınızı
üşeniyorum bişiler yazmaya :mrgreen:
Cem' e mi özendin canım..?
niyeki
neşesizim ya enerjim yok bugün
oda okuyor yazmaya üşeniyor ya ondan... :bounce: :cyclopsan :mrgreen: :queen:
malesef gelemeyiz![]()
demekki kıymayı sen getirecen :queen:
saglık olsun kalbimiz bir olsun burçin :rendeer:
kurbandan kalma kıyma var evde getiriyim mi![]()
off mis gibidir o şimdi :queen::queen::queen:
YEMEDE YANINDA YAT :mrgreen:
mis gibi tabi ne sandın :cherry:
imzanıda görmüyorum sanma :rendeer:
mis gibi tabi ne sandın :cherry:
imzanıda görmüyorum sanma :rendeer:
kurbandan kalma kıyma var evde getiriyim mi![]()
bu gün korkut abi hiç gelmedi hayırdır inş.
bu gün korkut abi hiç gelmedi hayırdır inş.
herkeslere selamlar uzun aradan sonra gene sitedeyimya bnd gelecem ama maşallah cadı topigi coşturmuş, neysem haftasonu görüşmek üzere herkese selamlar saygılar...