- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
sanki okula gidince ders dinliyosun canercim... :silent: :mrgreen:
bugün atölye yokk
sanki okula gidince ders dinliyosun canercim... :silent: :mrgreen:
taksime gel ara demokraside çare tüken mez
:bounce:
taksimi tarif edeyimmi![]()
ya tarif edicekmisiniz etmicekmisiniz okula gidicemmm ????? :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
bugün atölye yokk:queen: :queen: :queen: gerçi sınıfı da uyumak için kullanıyorum ama olsun devamsızlık var ya :bounce:
nereyi tarif edicez ben konuya yabancıyım :mrgreen:
neyse ben okula gidiyorum okuldan çıkınca ararım seni gürkan abi![]()
arkadaşlar listeyi artık kesinleştirelim belkiler ve hayır gelmiycem diyenler kararımızı verelim ve hepberaber gidelim(hayır seçenekler arasından kaldırılmıştır)
nereyi tarif edicez ben konuya yabancıyım :mrgreen:
bozacının şahidi şıracı derler biliyormusun ilkay:queen:
neyse ben okula gidiyorum okuldan çıkınca ararım seni gürkan abi![]()
gürkandayız akşam :wiinkk:
gürkandayız akşam :wiinkk:
gürkandayız akşam :wiinkk:
tükyanamı gidicez nereye (=
gidecehimiz yerden aradılar beni kesin geliş sayısını istiyorlar yoksa balık yerine kuru fasulye yersiniz deniz kenarın da :queen:
ben geldimm 3 te geri gitçem okula![]()
aaa ne gittin ne geldin anlamadık valla ama hoşgeldin![]()
gittim ders boşmuş geri geldim 1 saat sonra geri gidicem 1 ders işleyip geri gelicem:queen: :queen: :queen: okul işte