[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
burçincim inan şimdi telefon geldi.sabah 9 aksam 5 olucakmıs.1 gunluk iş.60 tl para veriyorlar.ben ve tülin gelmeyi cok istiyoruz ama malesef seninde bildigin gibi işsiz kaldım gecen hafta.birde borclar olunca tabi bu guzel insanların duzenledigi organizasyondan mahrum kalıcam sanırım

canım iş olsun gene toplanırız bız nedemek ıstedıgını cok ıyı anlıyorum hayırlısı dıyelım cunku para olmayınca bır yere gidilmiyor bir dahaki sefere diyelim:)

abi bunu bana hitaben mi yazdım.:cherry:

:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
büğün gördüğün bir yazı hoşuma gitti sizinle paylaşayım :rendeer:
şiirden anlamayan erkekler yüzünden
kadınlar sevgisiz kalır:rendeer:

ne seni unutacak kadar zaman gececek
ne gecen zaman seni unutturmaya geticek
yanımda sen olmasanda
seni unuturum sanma

zaman alışmayı öğretir
unutmayı asla

oglumve ben:rendeer:

:cat::cat::cat::cat::cat:
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Şu günlerde hayattan tek isteğim ayın 12'sine kadar yaklaşık olarak bir yıldır hayalini kurduğum motora kavuşup yine yaklaşık olarak bir yıldır içinde bulunduğum bu sıcak ortamdaki güzel insanlarla yüz yüze görüşmek, bir garip köy Garipçe'ye yol almak bunu herkesle paylaşmak istedim birden :) Lütfen dualarınızı ve iyi dileklerinizi eksik etmeyiniz bu küçük kardeşiniz de inşallah pazar günü yanınızda olur ::utangac:
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
Şu günlerde hayattan tek isteğim ayın 12'sine kadar yaklaşık olarak bir yıldır hayalini kurduğum motora kavuşup yine yaklaşık olarak bir yıldır içinde bulunduğum bu sıcak ortamdaki güzel insanlarla yüz yüze görüşmek, bir garip köy Garipçe'ye yol almak bunu herkesle paylaşmak istedim birden :) Lütfen dualarınızı ve iyi dileklerinizi eksik etmeyiniz bu küçük kardeşiniz de inşallah pazar günü yanınızda olur ::utangac:

inş yanımızda olursun kardeşim
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
bu arada sanırım pazar gunu katılamayabilirim.stand işi gibi bir iş durumu var.ne yapıcam bilmiyorum :(

malesef maddi sıkıntılarım yüzünden(öğrenciyim) geziye fazla geç olmadan katılamama kararı aldımm kusuruma bakmayın..:pale:

...iyi vakit geçirmeniz dileğimle...

canınız sagolsun birlikte gidecegimiz daha çok geziler olur :rendeer:

Bu nasıl iş cemin kalbi senin kalbin kalp kalbe muhabet
valla bu da güzel demekki kara gözlük takan kalpten muhabbet ediyor :queen::queen:

bizim kalbimiz bir malatyalı daha anlıyamadınmı :p

Şu günlerde hayattan tek isteğim ayın 12'sine kadar yaklaşık olarak bir yıldır hayalini kurduğum motora kavuşup yine yaklaşık olarak bir yıldır içinde bulunduğum bu sıcak ortamdaki güzel insanlarla yüz yüze görüşmek, bir garip köy Garipçe'ye yol almak bunu herkesle paylaşmak istedim birden :) Lütfen dualarınızı ve iyi dileklerinizi eksik etmeyiniz bu küçük kardeşiniz de inşallah pazar günü yanınızda olur ::utangac:

inşallah kardeşim motorunu alırsın ve bize katılırsın...
bu ilk motorun mu? tecrüben var dimi? eglenmeye giderken ne senin nede başkasının canı yyanmasın kimse üzülmesin diye soruyorum bunu :rendeer:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
şafak abi ekleriz ya ayıp ettin valla k.çekmece avcılar bisikletle gidip mangal org. için resim çekip siteye eklemeyle uğraşıyordum kusuruma bakma eklerim hemen :cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst