- Katılım
- 26 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,002
burçincim inan şimdi telefon geldi.sabah 9 aksam 5 olucakmıs.1 gunluk iş.60 tl para veriyorlar.ben ve tülin gelmeyi cok istiyoruz ama malesef seninde bildigin gibi işsiz kaldım gecen hafta.birde borclar olunca tabi bu guzel insanların duzenledigi organizasyondan mahrum kalıcam sanırım
canım iş olsun gene toplanırız bız nedemek ıstedıgını cok ıyı anlıyorum hayırlısı dıyelım cunku para olmayınca bır yere gidilmiyor bir dahaki sefere diyelim
abi bunu bana hitaben mi yazdım.:cherry:
:queen::queen::queen::queen::queen:
Son düzenleme: