[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Cem cim bu fotoyu koydum diye kusura bakma, şok hoş çıkmışsın dayanamadım bunu koyayım dedim... :p :mrgreen: :queen:
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
bu arada sanırım pazar gunu katılamayabilirim.stand işi gibi bir iş durumu var.ne yapıcam bilmiyorum :(
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
malesef maddi sıkıntılarım yüzünden(öğrenciyim) geziye fazla geç olmadan katılamama kararı aldımm kusuruma bakmayın..:pale:

...iyi vakit geçirmeniz dileğimle...
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
abi sende ceza alırsan söz don atlet benden sabahları getiririm
ceza almamı istiyorsun yani camaşırları hazırladığına göre:wiinkk:
abı bosver konussun kendı capında:cat::cat::cat:
ben de bıraktım zaten:bounce:
bu arada sanırım pazar gunu katılamayabilirim.stand işi gibi bir iş durumu var.ne yapıcam bilmiyorum :(
ilk önce iş kardeşim iş varsa işine bakıcaksın :rendeer:
ya olmadıkı ama şimdi yaaa:(:(:(:(

saglık olsun ilk önce iş lazım herzaman gezeriz:rendeer:
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
haydaa dökülüyoruz yavaş yavaş arkadaslar:(:(:(:(:(

burçincim inan şimdi telefon geldi.sabah 9 aksam 5 olucakmıs.1 gunluk iş.60 tl para veriyorlar.ben ve tülin gelmeyi cok istiyoruz ama malesef seninde bildigin gibi işsiz kaldım gecen hafta.birde borclar olunca tabi bu guzel insanların duzenledigi organizasyondan mahrum kalıcam sanırım
 
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
burçincim inan şimdi telefon geldi.sabah 9 aksam 5 olucakmıs.1 gunluk iş.60 tl para veriyorlar.ben ve tülin gelmeyi cok istiyoruz ama malesef seninde bildigin gibi işsiz kaldım gecen hafta.birde borclar olunca tabi bu guzel insanların duzenledigi organizasyondan mahrum kalıcam sanırım



haklısın abi :cat:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
anlaşıldı merkeezz ::)
:queen: :queen: :queen:


bu arada sanırım pazar gunu katılamayabilirim.stand işi gibi bir iş durumu var.ne yapıcam bilmiyorum :(

yaa şafak yaaa... :farao: Tülin ne dedi bu işe :queen:

ya olmadıkı ama şimdi yaaa:(:(:(:(

bencede...

malesef maddi sıkıntılarım yüzünden(öğrenciyim) geziye fazla geç olmadan katılamama kararı aldımm kusuruma bakmayın..:pale:

...iyi vakit geçirmeniz dileğimle...
:farao: :farao: :farao:

ne oluyor ya herkes dökülüyor yavaş yavaş... :silent: :silent:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
büğün gördüğün bir yazı hoşuma gitti sizinle paylaşayım :rendeer:
şiirden anlamayan erkekler yüzünden
kadınlar sevgisiz kalır:rendeer:

ne seni unutacak kadar zaman gececek
ne gecen zaman seni unutturmaya geticek
yanımda sen olmasanda
seni unuturum sanma

zaman alışmayı öğretir
unutmayı asla

oglumve ben:rendeer:
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
büğün gördüğün bir yazı hoşuma gitti sizinle paylaşayım :rendeer:
şiirden anlamayan erkekler yüzünden
kadınlar sevgisiz kalır:rendeer:

ne seni unutacak kadar zaman gececek
ne gecen zaman seni unutturmaya geticek
yanımda sen olmasanda
seni unuturum sanma

zaman alışmayı öğretir
unutmayı asla

oglumve ben:rendeer:


abi bunu bana hitaben mi yazdım.:cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst