egsoz performanz düşürürmü..yardım

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar honda shadowuma bi sesli egsoz düşünüyorum bunların markası
ya cobra yada higway egsoz olacak ...yani performansda,yakıtta,motorun ömrü için faydası yada zararı varmıdır formda aradım fakat bulamdım..bilgisi yada taktıran arkadaşlar varsa yardım ederse sevinirim...yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
Performans egsozu dediğin boş borudur.. Yakıt sarfiyatın ve beygir gücün artar.. Değermi bilmem..
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dogru diyosun şöyle düzeltiyim kardeşim bu egsoz artısı ve eksisi nedir diyim daha dogru olur... yada cobra marka egsoz diyim..zaten demişim performans :mrgreen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düşük devirlerde ve kalkışta çekmez,orta değişmez,yüksek devirde çekiş artar.
Orjinalini ararsın sakın eski diye bırakma ezozcuda.
 
Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
331
hayır hayır hayır : yahu arkadas honda fabrıkası neden ses cıkarmayan sustrulmus eksoz takıtıgını sanıyorsun,orjınal fabrıka cıkısı eksozda motorun torku ve omru korunur.sıkısarak gaz cıkar ve bu sıkıstırma sayesınde motordakı tork guclu ve daımı lur.

Performans eksozu şuna benzet : motorun içinden ne bulursa dısarı atan bır arac yani ishal olan bir insan gibi acık ve net acıklama


Cunku honda bu motoru uretırken bu egzos(orjınal eksoz ) kaç tane muhendisin elnen kaçtane işlemden sonra gecerek bu motora takılıyor. bunlardan haberdar olmalısın.Çünkü kos koca Honda bu egzosu makınesıne uygun görmus sen neden bunu deıstırrısı nkı derdin ne nedir para sıkırtırcak yermi arıyor sun .

-yakıt artar
-basen çiğ benzin attgıda olur
-bide mahaleedeki küçücük cocukları korkutursun ve arkandan bir ton laf soylerler sen de egonu tatmın etmıs olursun ınsanları rahatsız ederek :D bence olay bu
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Forumda nasil aradin da bulamadin hocam?
Onlarca yazi var egsoz konusunda.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
gökhan abiiiii eski egsozu bırakmak mı ? abi iyi güldürdün beni yaa o egsoz 2 bin tl
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egsozu zaten bırakmamda ...istedigim biraz ses yani ucuza yaptıra biliyorum ama istedigim zaman orj.takıp çıkaracam bi egsoz olsun istedim..ondan cobra dedim...iyde bu cobra sadece bi boş borumu yaw içinde hiç bi teknolojik bişey yok:D ben boş boruyamı para vercem yaw:D
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
egsozu zaten bırakmamda ...istedigim biraz ses yani ucuza yaptıra biliyorum ama istedigim zaman orj.takıp çıkaracam bi egsoz olsun istedim..ondan cobra dedim...iyde bu cobra sadece bi boş borumu yaw içinde hiç bi teknolojik bişey yok:D ben boş boruyamı para vercem yaw:D

sizin motorlarda egsozlar susturucu bitiminde bir aparat yardımı ile birbirinden ayrılıyor diye biliyorum . Ama madem paraya kıyıyorsun ercan egsoz yaz google o arkadaslarla gorus
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst