- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
- Konu Yazar
- #5,381
cadııııııııııııı alıcam süpürgeni he
pm ne bi bak sen
ben baktım bide sen bak istersen :bounce:
cadııııııııııııı alıcam süpürgeni he
pm ne bi bak sen
bencede abartmıyalım çok güzel olucak çokkkk :rendeer:
Burçin sen fenerlimiydin bakiiiiiim:silent:
fener bayraklarınıda asmışlar motora zaten gözümden çok düşdüler :farao::farao::farao:
:cherry::cherry::cherry:
benim bayraklarda geliyor saolsun ilker sipariş verdi beşiktaş bayraklarım la geliyorum garipçeye:queen::bounce::rendeer:
bak beni zorlamayın motorumu ümmet abinin galatasaray versiyonu gibi yaparım gelmeyin üstüme :queen::queen::queen:
:farao::farao::farao:
Yok abi onun için değil ona göre bir hediye ayarlıyacağım :cat:
süper olur![]()
bak beni zorlamayın motorumu ümmet abinin galatasaray versiyonu gibi yaparım gelmeyin üstüme :queen::queen::queen:
:farao::farao::farao:
ALLAH herkeze gönlündekini versin :rendeer:
amiiiiiiinnnnnnnnnn
Harbiden süper olur
:thumleft:::biggrinn::biggrinn::haapppy:::haapppy:
Aygül o nasıl amin demek kız çoooook derinden çektin amini![]()
Aygül o nasıl amin demek kız çoooook derinden çektin amini![]()
bırakın kardeşimle ugraşmayı lennnnnnnnnnnnnnn:bounce:
alışkan lık yapıcak sonra ilerki topiklerde derim ben bak görürsün her zaman akılda kal kuyucadısı ve dostları anladın sen :wiinkk:
Yok abi onun için değil ona göre bir hediye ayarlıyacağım :cat:
seviyorum hepinizi iyiki varsınız :rendeer:
bende GALATASARAYlıyım bende isterim hedaye![]()
GALATASARAY
Burçin sen fenerlimiydin bakiiiiiim:silent: