- Katılım
- 20 Eki 2008
- Mesajlar
- 109
espiri yaptık buz kestin antifiriz koy donma yapmaz dedim
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
ben sana buzu gösteririm
espiri yaptık buz kestin antifiriz koy donma yapmaz dedim
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
bencede utansınlar bizim gibi yetenekleri kaçırıyorlar :bounce:
waayy Londranın metrosundan he :queen:
ben sana buzu gösteririm
yaaff millet selaammmm
istersen taksim metro'da olabilir yani :cherry:
fark yapmaz b.düzü-kartal 60 dk![]()
aaa niye gelmiosun
gelsin gelsinbenimde motorum yok teee Pendik ten kalkıp gelicem hemde yaya :queen:
yaaff millet selaammmm
istersen taksim metro'da olabilir yani :cherry:
fark yapmaz b.düzü-kartal 60 dk
de hayyyde göster![]()
Londra ters kalır sana o yüzden dedim
![]()
sen merak etme bir gösterecem bir daha unutmayacaksın
okudum aygül :wiinkk:
sen gel genede kaskını alıp ben o kaskla nerelere gittim otobüs minübüs tramvay vapur binmedigim toplu taşıma kalmadı :queen:
YAYA :silent: :queen: iiimişş ama b.düzü daha uzaak :cherry:
yok bee THY fhirst class a verdinmi bi çuval euro 3 saatte atıyo londraya.![]()
ben kaçyorum kendinize iyi bakın
:queen: ben onları iistemem :bounce:
ben kaçyorum kendinize iyi bakın
istersen taksim metro'da olabilir yani :cherry:
fark yapmaz b.düzü-kartal 60 dk![]()
kazak renklerınde pembe yapsınlar :queen:
:queen:
ayarlıcaz işte bişiler gelicez herkes gelsin ya tanışıp kaynaşalım :mrgreen::mrgreen:
beni kimse almayacak cidden nasıl gidicem ben ya
balıkda yemem he
beylikdüzü derkeen :bounce::queen:
selamhoşgeldin
Londra ters kalır sana o yüzden dedim
bu arada tülin&şafak aramıza hoşgeldin:rendeer:
yokki şöle çift li bi nickimiz![]()
:queen::queen: dimi
selam
sen merak etme bir gösterecem bir daha unutmayacaksın