[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
Özenti Nickliler derken ??:bounce:

şşşt çakdırma :p:p:p

ne bu yaa iyiceni karı koca mekanı oldu buras yokmu kardeşim sizin eviniz. evli barkl koca koca insanlarsınız. misaifrliğe gidin, çocuk sevin hatta bir çocuk yapın bırakn şu motor sevdasını yaa yaşınıza göre davranın

:queen::queen::queen::queen:

konuyu 11 kişi okuyo 3-4 kişi yazıyo arkadaşlar seyircimi



yaş demişken ayfer seninki kaçtı? :queen::queen::queen::queen::queen:


:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
img0422rvbo.jpg


gunun fotosu bu:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
43
bende ordayim arkadaşlar inş hava guzel olur ben hepinizle tanişmak istiyorumm
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
herkeze tekrar merhaba bu arada ılhan1154un gelememsı yzuunden bende gelemıyorum k.bakmayın sıze ıyı eglenceler...

niye gelmiyomuş :cyclopsan
sen niye gelmiyosun?


hoşgeldin tülin :rendeer:

ne bu yaa iyiceni karı koca mekanı oldu buras yokmu kardeşim sizin eviniz. evli barkl koca koca insanlarsınız. misaifrliğe gidin, çocuk sevin hatta bir çocuk yapın bırakn şu motor sevdasını yaa yaşınıza göre davranın

kanka hayırlı olsun yakışırrrrrrrr :cat: :rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
ben geldiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmm :)

ayfer ablam hayırlı olsun :bounce:

çağla sana çok özel mesaj attım :p

gelmiyorum diyenler bakın ben dersaneyi üniversiteyi bırakıp teeeeeee nerelerden gelicem yapmayın böle :cherry:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
ben geldiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmm :)

ayfer ablam hayırlı olsun :bounce:

çağla sana çok özel mesaj attım :p

gelmiyorum diyenler bakın ben dersaneyi üniversiteyi bırakıp teeeeeee nerelerden gelicem yapmayın böle :cherry:

duyanda oxford dan geliyo sancek heee :p
ama sen genede gel yani :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
niye gelmiyomuş :cyclopsan
sen niye gelmiyosun?

ilhan calısıomus bendede motor falan yok walla cagla apla sende olmasan saten neden gelmıosun dıen olmıcak kımsenın umrunda deıl :p

ben geldiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmm :)

ayfer ablam hayırlı olsun :bounce:

çağla sana çok özel mesaj attım :p

gelmiyorum diyenler bakın ben dersaneyi üniversiteyi bırakıp teeeeeee nerelerden gelicem yapmayın böle :cherry:


taş geldi hatta kaya ama sımdı beylıkduzunden sarıyere otobusle o montun ıcınde elınde kaskla olmaskiii:silent:

istanbul da oxford varda bizmi gitmiyoruz :bounce::bounce: :queen:

benı beykent zor aldı oxford arka kapıdan bıle sokmaz :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
ilhan calısıomus bendede motor falan yok walla cagla apla sende olmasan saten neden gelmıosun dıen olmıcak kımsenın umrunda deıl :p




taş geldi hatta kaya ama sımdı beylıkduzunden sarıyere otobusle o montun ıcınde elınde kaskla olmaskiii:silent:

aaa niye gelmiosun :):)

gelsin gelsin :) benimde motorum yok teee Pendik ten kalkıp gelicem hemde yaya :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ben geldiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmm :)

ayfer ablam hayırlı olsun :bounce:

çağla sana çok özel mesaj attım :p

gelmiyorum diyenler bakın ben dersaneyi üniversiteyi bırakıp teeeeeee nerelerden gelicem yapmayın böle :cherry:

okudum aygül :wiinkk:

ilhan calısıomus bendede motor falan yok walla cagla apla sende olmasan saten neden gelmıosun dıen olmıcak kımsenın umrunda deıl :p

taş geldi hatta kaya ama sımdı beylıkduzunden sarıyere otobusle o montun ıcınde elınde kaskla olmaskiii:silent:

sen gel genede kaskını alıp ben o kaskla nerelere gittim otobüs minübüs tramvay vapur binmedigim toplu taşıma kalmadı :queen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
benı beykent zor aldı oxford arka kapıdan bıle sokmaz :queen:

:queen: ben onları iistemem :bounce:

seni gidi ibraam taklitcisi :p
başımızdakiler utansın bee ::ranntign
sen gel CıBıR ımla alırım seni londra metrosundan :p

bencede utansınlar bizim gibi yetenekleri kaçırıyorlar :bounce:
waayy Londranın metrosundan he :queen:

okudum aygül :wiinkk:

tamam :):)
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst