- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
sen gel illaki artcısı olmıyan arkadaşlar bize yardımcı olucaktır :wiinkk:
biz yedik şekeri :cherry:
dayanamadık hemde yassana :queen:
sen gel illaki artcısı olmıyan arkadaşlar bize yardımcı olucaktır :wiinkk:
biz yedik şekeri :cherry:
arkadaslar ben aranızdan bıraz uzaklasıyorum kocam gelıcek cunku yemek hazırlıyım hadı gorusuruz sonra
bende çıkıyorum arkadaşlar eve gidince görüşürüz :rendeer:
saat 9 oldu kız hala gelemedinmi![]()
4 Yıl olmuş bakalım kimseyi hatırlayabilecek miyim?Bir terslik olmazsa ben de geleceğim arkadaşlar.
selam arkadaslar.tülinin üyelik işleriyle ugrasıyorum.:mrgreen: birazdan online olur sanırım.yani insallah
hosgeldın abıben geldim millet![]()
ben geldim millet![]()