- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
Neyse bekleyin beni 10 - 15 dk sonra evdeyim hadi görüşürüz aşkım seni bi daha aramıyorum bak burdan gördün işte çıkıyorum... :mrgreen: :mrgreen: :king: :king:
iyi yolculuklarr
Neyse bekleyin beni 10 - 15 dk sonra evdeyim hadi görüşürüz aşkım seni bi daha aramıyorum bak burdan gördün işte çıkıyorum... :mrgreen: :mrgreen: :king: :king:
cadı zaten motorkroz varmış oraya gidecekmiş:bounce:
cadı zaten motorkroz varmış oraya gidecekmiş:bounce:
o değilde yol bitmedi dün git Allah git yokuşu 50-60 la çıkyodum milletide yavaşlattım biz bu çin çan çonları ne zaman değiştiricez bakalımr:
o değilde yol bitmedi dün git Allah git yokuşu 50-60 la çıkyodum milletide yavaşlattım biz bu çin çan çonları ne zaman değiştiricez bakalımr:
bende hezarfende olucam bende yokum.....
bende hezarfende olucam bende yokum.....
parayı bulun ca:bounce:
kanka senin kafanda ne var bakim...
paranın gözü kör olsa yine beni bulmaz ihtiyar. .:salut:
ben kaçar yarın görüşürüz millet ....
ben kaçar yarın görüşürüz millet ....
ben de yeni evlen dim ayıp olur ilk hafta yalnız bırak mak:queen:
yanı abı yanlız bırakma lutfen yengeyı
yanı abı yanlız bırakma lutfen yengeyı
canım o benim be ben nereye o oraya belki pazar onuda alırım tanışmış olursunuz:queen:
ya bırak bu ayakları gürkan emmi