[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
canım benim otobüsle mi geldin :mrgreen: bu yaz otobüsler çekildez bulamadın mı cbf en siyahından ?

okul evin 1 sokak karşısında :queen:

cbf siyah mihay bulma meselesi değil alma meselesi sıfır km alıcaz gibi gözüküyor bakalım calla çok sıkıldım bende sağolsun görkem oraya buraya götürüyor ama kendi motor rahatlığı yok tabi
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
okul evin 1 sokak karşısında :queen:

cbf siyah mihay bulma meselesi değil alma meselesi sıfır km alıcaz gibi gözüküyor bakalım calla çok sıkıldım bende sağolsun görkem oraya buraya götürüyor ama kendi motor rahatlığı yok tabi

öyle okulmu okunur be sen şimdi geçte kalıyosundur :mrgreen::mrgreen:

sıfıra döndün demek hayırlısı olsun :wiinkk:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Neyse bekleyin beni 10 - 15 dk sonra evdeyim hadi görüşürüz aşkım seni bi daha aramıyorum bak burdan gördün işte çıkıyorum... :mrgreen: :mrgreen: :king: :king:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst