- Katılım
- 3 Eki 2008
- Mesajlar
- 6,477
var aşkım ayberkin dükkanın önünde yatan arkadaş eniştemiz oluyo :queen::queen::queen:
pohaaaaaaaaaaaaaa..........
var aşkım ayberkin dükkanın önünde yatan arkadaş eniştemiz oluyo :queen::queen::queen:
kaçmadım bi yere söyle bakim ne dicektinnn...? :silent:
selamınaleykümm geldim hele şükür eve![]()
canım benim otobüsle mi geldin :mrgreen: bu yaz otobüsler çekildez bulamadın mı cbf en siyahından ?
canım benim otobüsle mi geldin :mrgreen: bu yaz otobüsler çekildez bulamadın mı cbf en siyahından ?
dümenci banu tam ispitlicektim kaçtı gitti...
deşme olum yarasını adam tam parayı denkleştiriyo zam geliyo motora...::144::
ne söylicektin söylesene bee seni bekliyorum burda mesaim de doldu zaten... :silent:
aygül garipçeye gelmiyomuş....
okul evin 1 sokak karşısında :queen:
cbf siyah mihay bulma meselesi değil alma meselesi sıfır km alıcaz gibi gözüküyor bakalım calla çok sıkıldım bende sağolsun görkem oraya buraya götürüyor ama kendi motor rahatlığı yok tabi
yok yaaa kim dedi... :cyclopsan :silent: :silent:
Allah seni bildiği gibi yapsın ya sabahtan beri diyorum var bunda bir bit yeniği ama neeee...:silent: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
aygül satışı yaptı garipçeye gelmiyomuş... ahanda ispitledim...
zaten fazla kişiyiz kanka bi kaç kişiyi daha bezdirelim azalsın topak :queen::queen:
öyle okulmu okunur be sen şimdi geçte kalıyosundur :mrgreen::mrgreen:
:wiinkk:
sıfıra döndün demek hayırlısı olsun :wiinkk:
zaten fazla kişiyiz kanka bi kaç kişiyi daha bezdirelim azalsın topak :queen::queen: