- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
herkezlere ii gcler
iyi gecelerrrrr:wiinkk:
herkezlere ii gcler
herkezlere ii gcler
gürkan abinin
![]()
![]()
dermişimm
ben beni seven her büyüğümün caanı gönülden kardeşiyim :bounce:
herkezlere ii gcler
iiii geceler
günaydın arkadaşlar :rendeer:
Herkese Günaydın...![]()
günaydın arkadaşlar :rendeer:
günaydın arkadaşlar
günaydın yenge...
günaydın arkadaşlar
günaydın...
niye gelmedin dün çok eğlendik :wiinkk: :queen:
inşallah hell olmuyo böyle motorsuz :wiinkk:
günaydın arkadaşlar :rendeer:
günaydın...
niye gelmedin dün çok eğlendik :wiinkk: :queen:
günaydın...
motor olmadığından öle her yere gelemiyorum...
krizi delip makina yaparsam her yere en önde gidicem...
günaydın arkadaşlar