- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
Nöbetim var değiştirebilirsem gelirim :cat:
sen yaparsın :cat: korkut abi
Son düzenleme:
Nöbetim var değiştirebilirsem gelirim :cat:
selaaaam
(güncel)
hasan cım ben onların ismini değiştirecem cadde bostan cekirdek tayfası :rendeer::wiinkk:
tamamen katılıyorum abi.
as
kanka bi çuval gool attın bitkinlikden topağa bilem giremedin sanırım![]()
taaa avcılardan gelmişiz kimsecikler yokk puuuuuu
:bounce:
as
kanka bi çuval gool attın bitkinlikden topağa bilem giremedin sanırım![]()
kanka çarşamba benide al beraber gidelim mangal partisine ok.
topik vatana millete hayırlı olsun.
bişrde sucuk işini nasıl yapacaz.
sen bir mangal ayarlasan yeter herhalde.
herkes toplanınca gireriz bir markete alırız sucukları ok.
millet nbr
ankarada siteden tanıdık varmı şu an online msnde vs...
günaydın...
Günaydın Cem iyisin inşallah..
Vallahi dün bayağı gezdim motosikletle Cem abiyle Gürkan abinin yanına gittim üsküdara dün hemen hemen hiç giremedim nete..
gez bakalım sezon başladı kimse yerinde durmaz artık...