[Konya - MT]

Katılım
28 May 2007
Mesajlar
11
merhaba beyler bende buradayım ona göre konya ereğli myo da okuyorum ve motorcuyum tanısmak isterim merkez olsun ereğli olsun
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
slm bende konyalıyım aslında düşünüyordum konyada bir site kursam acaba gelen olurmu diye ama site kurmaya bile gerek yokmuş :D :D :D ben bizim tayfayıda çekeyim bu tarafa bu arada 250 cc bir motorum var inşallah haziranın sonun da çıkartmayı düşünüyorum tabiki en güzel ve değişmiş hali ile :D
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
Arkadaslarım kardeslerim hepiniz hos geldiniz toplantılarımızda ve aktivitelerimizde sizide aramızda görmek isteriz
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
inşallah motorum la olmasa bile bir şekilde geleceğim ama korkum şu büyük motoru olanlar korkutuyor beni yani ben bir çin cruiser le gider ken yanımdan bir japon geçtimi biraz çekiniyorum :D :D :D :D :D
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bende varııııııım:) konyada hava lojmanları tarafında oturuyorum keeway sl 150'im var bi tane. ismim gökhan selamlar herkese:)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
inşallah motorum la olmasa bile bir şekilde geleceğim ama korkum şu büyük motoru olanlar korkutuyor beni yani ben bir çin cruiser le gider ken yanımdan bir japon geçtimi biraz çekiniyorum :D :D :D :D :D

bizim gezilerimizde japon-çin-1300cc-125cc-racing-naked-cruiser-cross vs.. önemi yoktur. önemli olan ikiteker sevdasıdır. hiçbir şekilde çekinmeyin :) herkesin ayak uydurabileceği bir hız belirlenir, grup nasıl yola çıktı ise belirtilen yere varılana dek o şeklini korur.

arkadaşlar bende varııııııım:) konyada hava lojmanları tarafında oturuyorum keeway sl 150'im var bi tane. ismim gökhan selamlar herkese:)

gezilere katılmanız dileğiyle. aramızada görmekten mutluluk duyarız :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
o zaman sıkıntı yok ama ben bir şey duymuştum bu japonlar yavaş gidince hararet yapıyormuş doğrumu
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar konyada fuarlar falan düzenleniyor mu? motosiklet kültürü çok kötü bu konyada yaw:pr: (yanlışsam özür)
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
88
slm bende konyalı MT ciyim:) kaç aydır siteye üye olmama rağmen bu bölümü tha yeni gördüm:pr: geziler hakikaten süpermiş:rendeer: motoru alınca ilk işim böle bi etkilğe katılmak olcak. sinan ben bu arada
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inşşş. öyle kasksız sırf sağa sole giden boliletler yerine adam akıllı tam korumalı motorlar görmek istiyrum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
134
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Osmaniye Emniyet Müdürlüğü'nden....

SAYIN ARKADAŞLAR 05.04.2009 PAZAR GÜNÜ OSMANİYE İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜMÜZCE DÜZENLENEDEN VE TÜRKİYE GENELİNDE OLAN; OLURSA ŞAYET YURT DIŞINDAN KATILIMLARLA GÜZEL Bİ GEZİMİZ OLACAKTIR VE AYRICA İLK YARDIM EĞİTİMİ KONUSUNDA BİLGİLER VERİLECETIR .SİZ BÜTÜN ARKADAŞLARIMIZ DAVETLİDİR.

TURUN AMACI ;
1: KASK TAKMANIN ÖNEMİ
2:İLK YARDIM
3:MOTOSİKLETLERİ FARK EDİN .. HAKKINDA OLACAKTIR VE YEMEKLİ OLACAKTIR.

SAAT:11:00

:farao::farao:
KATILIMCILARIN
BENİMLE İRTİBATA GECMESI ONEMLE DUYRULUR....
[email protected]
[email protected] ziyaretci defterine yazı yazmaları onemle duyrulur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst