Selamlar Konya Mt. Ben Fikret Atatürk Sağlık Meslek Lisesi öğrencisiyim hepinize saygılar ve sevgiler
hoşgeldiniz arkadaşlar.:rendeer:merhaba beyler bende buradayım ona göre konya ereğli myo da okuyorum ve motorcuyum tanısmak isterim merkez olsun ereğli olsun
inşallah motorum la olmasa bile bir şekilde geleceğim ama korkum şu büyük motoru olanlar korkutuyor beni yani ben bir çin cruiser le gider ken yanımdan bir japon geçtimi biraz çekiniyorum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
arkadaşlar bende varııııııımkonyada hava lojmanları tarafında oturuyorum keeway sl 150'im var bi tane. ismim gökhan selamlar herkese
![]()
o zaman sıkıntı yok ama ben bir şey duymuştum bu japonlar yavaş gidince hararet yapıyormuş doğrumu
Biz de bunu istiyoruz.:cat:inşşş. öyle kasksız sırf sağa sole giden boliletler yerine adam akıllı tam korumalı motorlar görmek istiyrum
selam olsun Konyalı motosiklet sever herkese![]()