- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
- Konu Yazar
- #1
Saygıdeğer M.T. üyeleri enson caddebostan organizasyonundan sonra eve gece 1 de varmamdan yola cıkarak sıranın AVRUPA da olduğuna karar verdik.
19 NİSAN 2009 PAZAR GÜNÜ SAAT 16-30 17:00 DA AVCILAR E-5 TEKİ B.P İSTASYONUNDA BULUŞUP MANGAL YAPACAĞIMIZ MEKANA GİDECEĞİZ. GELMEK İSTEYEN İSTEMEYEN HERKESİ BEKLİYORUZZ
NOT: ARKADAŞLAR gelmek isteyip te motoru olmayanlar metrobüs vs vasıtalarla avcılar a ulaşınca 0534 639 92 40 bana ulaşsınlar motorlarla gelir alırız
TAM OLARAK İETT KAMPI DURAĞINDA İNERSENİZ YÜRÜYEREK DAHİ ULAŞIM SAĞLANABİLİR TABİ YİNEDE ARARSANIZ GELİR ALIRIZ

********************************************************
DİREKT SAHİLE GELECEKLER İÇİN MEKAN RESİMLERİ VE İZLEMELERİ GEREKEN YOL :cat:






19 NİSAN 2009 PAZAR GÜNÜ SAAT 16-30 17:00 DA AVCILAR E-5 TEKİ B.P İSTASYONUNDA BULUŞUP MANGAL YAPACAĞIMIZ MEKANA GİDECEĞİZ. GELMEK İSTEYEN İSTEMEYEN HERKESİ BEKLİYORUZZ
NOT: ARKADAŞLAR gelmek isteyip te motoru olmayanlar metrobüs vs vasıtalarla avcılar a ulaşınca 0534 639 92 40 bana ulaşsınlar motorlarla gelir alırız
TAM OLARAK İETT KAMPI DURAĞINDA İNERSENİZ YÜRÜYEREK DAHİ ULAŞIM SAĞLANABİLİR TABİ YİNEDE ARARSANIZ GELİR ALIRIZ

********************************************************
DİREKT SAHİLE GELECEKLER İÇİN MEKAN RESİMLERİ VE İZLEMELERİ GEREKEN YOL :cat:





