Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 19 Ağu 2008
- Mesajlar
- 556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum yanlıs anlama ama senın motorun köfte cıkmıs yanı cbf 250 ıcın yazdıklarına bakıyorum cbf in ıyı hıc bır yanı yok yanı honda bı motor uretmıs cbf 250 yi 10 bin tane üretmıs 1 tane bozuk olanı sana denk gelmıs yada sen bu makıneden cok seyler beklıyodun ıstedıklerını karsılayamadı dıye bukadar kotuluyosun su yukarıda yazdıklarının hıc bırıde benım motorumda yok ne 2 vites nede baska vıteslerde kiiiii vıtes degısımlerımı gorsenız motorun canını alıyorum gıbı ama ne zırıltı nede titresim 2 kısı 135 le gıdebılıyorum tıtresımde yok haaa zincir sesi var ona bısey dıyemem ama senın yazdıkların kadarda degıl yanı kusura bakma mılletın hevesınıde kırma sen yandıysan yandın o senın sorunun burda cbf 250 si olan arkadasınlarında canını sıkma ınsanın ıster ıstemez moralı bozuluyo umarum anlatmak ıstedıklerımı dogru anlarsın sakın yanlıs anlama cunkı kımseyı kırmak degıl amacım :cat::rendeer::wiinkk:
Titreşimden şikayet etmeyen birtek sensin.Senin bu tavrın nedir anlamadım.Adam sıfır aldım aynı şekilde düşük viteste titreşim oluyo diyo.Kime inanayım şimdi ben?Sana inanıp diğer cbf250'lerde sorun yok sadece benimkinde var deyip geri iade mi edeyim?Kaç kişi 6.000 devirden sonra zangırdama oluyo demiş.Yukarıdaki yazılanları okumanı tevsiye ederim.Demek ki onlarda taraflı karalama politikası içerisinde.Ya da taraflı olan sensin.

