- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
bence bizi kırmazlar ve anadolu nun gücünü gösterip full gelirler ??:silent:
bence bizi kırmazlar ve anadolu nun gücünü gösterip full gelirler ??:silent:
:bounce: şimdi senin bu yaptığın da hiç hiç olmadı banu yenge ciddi bir mevzu bahis var AaaAAa
bunların alayı fıs olum ordan gelicek 3 tane adam var gerisi yalan...
600f bir yere kadar luci...
höYt Men qeLdim![]()
evet canım benim katılıyorum bende sana bencede yani çok uzak kalıyo karşısı bu tarafta da olsun kesinlikle hatta E-M-R-E de aynı fikirde ama benim güldüğüm şey başka başkaaa.. :wiinkk:
höYt Men qeLdim![]()
anladım snn güldüğün şeyi de işte ciddiyeti bozmasak dediydim yengecim
ya eray abi hoşgeldin naber:wiinkk:
hasseeee...............::144::
tamam canım sorun yok o zaman![]()
hasseeee...............::144::
haftaya çarşamba hava nasıl olucakmış ya? bilgisi olan varmı
bulutlu, yağmurlu, kar bile yağabilir... Çünkü Yaprak Dökümü var :queen: :queen: :queen:
romeo hoşgeldin kardeşim
ya eray abi hoşgeldin naber:wiinkk:
hasseeee...............::144::
sen çok sevdin bu ifadeyi ( ::144:: ) cem sana özel mi tasarladılar yoksa :cyclopsan
Saoln SaoLntşkkrler Görüşmek üzere kaçiorm waLLa
o çiğ köfteler çaylarda boğazınzda kalsn emi
Jem Bu arada Sana mjX diorm anLadn Sen onu ::cekic::::cekic::
ya hava 15 nisan a kadar güneşli de O yaprak dökümüde bi bitiremedi yapraklarını be kardeşim ne ağaçmış döke döke bitiremedi kaç sene oldu :queen:
nasıl ama 10 numara dimi ::144::
bencede :cat: Ama sorun değil yani herkes çarşamba toplanacaksa bende izlemem yani hiç önemli değil :wiinkk:
nasıl ama 10 numara dimi ::144::
ateş almayamı geldin çakal...