[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
hasan senin alışın baya kuvvetli galiba :bounce: vermezler olmm dinle beni

:queen::queen::queen:
isterse kardeşim onun arabasına kalmadım.
hadi lannnnn....
şindi sen beni yanlızmı bırakıcan...
hani beni aygülden koricaktın...
birşey yaparsa söylersin burada keseriz hesabını.
bak 1 nisan geçti hatırlatırım :bounce:
yaa cadı 1 nisan deme nefret ettim bu sene bu günden zaten tam kesin değil ama bellide olmaz.
haayy senin PUSU naa bee

gelemicek olmana üzüldüm o güselim virajları bana bırakacan yani :p
bnenim yerimede gazlarsın artık,
belkide para çıkar biryerden bende bırakırım işi.
sizinleyim.
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
ewet millet bu yolcu kaçar 3 günlük bostanlığın hıncını almam lazım erken yetim bi günde :)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
bakıcaz.........

bakalım....:bounce::p

isterse kardeşim onun arabasına kalmadım.

birşey yaparsa söylersin burada keseriz hesabını.

yaa cadı 1 nisan deme nefret ettim bu sene bu günden zaten tam kesin değil ama bellide olmaz.

bnenim yerimede gazlarsın artık,
belkide para çıkar biryerden bende bırakırım işi.
sizinleyim.

sen işi filan bırakma hasan ammaaa yanımızda olmanı istiyoruz biliyosun :rendeer:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
toplayın MT yi gelin. söyledim patrona zaten dedim bir gün burayı kapatırım dedim olur dedi.



ikisi aynı anda olmuyor cadı işte ne yapalım birinden fedakarlık yapıyoruz bir süreliğine.

bi gün senin dükkanı kapatalım bunun karşılığında garipçe günü sana izin versin...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst