LOGARİTMA,..benim altımdaki motor çok daha hacimli olsada saat başı sigaramı içerim..ama uzun yolda giderken sürat önemlidir bence,çünkü arkama bir otobüsün veya uykusuz bir tır şoförünün yapışmasını istemem,hiç hoş olmuyor,çokça yaşadığım için biliyorum..ancak ss ile böyle bir sorunum olmadı..teknik olarak sıkıntı yapmış olsada yolda utandırmaz,gerilime sebep olmaz
uzun yolda tek başınıza renegade olarak gidiyorsanız bunun bir kuralı nizamı planı projesi vardır zaten bazılarının yola çıkmadan yapılması gerekmekdedir..
uzun yolda sürat önemlidir tabiki ama altındaki 4 teker değil 2 teker
ben bunu çok yazdım ben istanbuldan manisaya gittim altımdaki 600 lük enduro ile yol boyu 140 ın üstüne nadir düzlükler dışında çıkamadım ortalama hızım 110-120 falan dı
nedenmi çıkamadım
kırık asfalttan çıkamadım
dalgalı yoldan çıkamadım o dalgalı yol öyle pis bir şeyki araba şeridinde gidemiyor bırak motorsikleti
yolda 5-6 kez hayvan leşlerinden son anda kurtardım birine çarpsam herhalde kafayı gözü yarardım
traktörlerden çıkamadım adamalr aniden nerden çıkdıkları bile belli olmuyor yol olmayan yerlerden çıkıyorlar birde ayna yok sinyalizasyon yok kafasına göre yola çıkıyor tarlaya giriyor
otobüs araba dediğin neki onlar bunların yanında şeker kalır...
zaten duyarlı bir motorcuysan arabayı gördünmü otobüsü gördünmü verirsin yolu geçer ben onalrdan hiç sıkıntı çekmedim
ben uzun yol yapdığım ve nedenli pis bir şey olduğunu bildiğim için bunları yazdım burası avrupa değil 6 şeritli otobanlarımız keşke olsa dümdüz bizim otoban dediğimiz yolda bile ölürsün geçen hafta işde temin ortasında bildiğimiz kocaman damacana bidon vardı içi dolu allah bilir hangi araçdan kamyondan düşdü
geçen gene tem çıkışında yolun ortasında kocaman halat vardı..
yani uzun yolda sürat tehlikelidir süratten kastim 140 ve üstü ama baan göre ss ler 140 a kadar zaten rahat yapar gibime geliyor v motor lu 250 lik makine yani uzun yolda o açıdan bir sıkıntı vermez diye düşünüyorum..
güçlü makine alınmazmı alınır nasıl alınır mesela ben yazın fethiyeye gidiyorum fethiyeye avrupadan motorcular geliyor altlarında touring makinalar chopper makianalar hepsi 1000 lik 1200 lük aletler ama adamların motorlarında bir ton yük çantalar tulumlar v.b arkalarında artçı hanımları falan yani o kadar yükle zaten o motorun verebiliceği performans 400cc lik bir motorun performansından fazla olmaz ona bir diyiceğim yok...
yada adam 120 kilodur artçısıda vardır ona zaten 250 lik motor dayanmaz çöker motor altında.