- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
Hadi benden bukadarr vadiye geçiyorum iyi akşamlar sizleree
aleykümselamm korkut abi:wiinkk:
evet ya pusu gitti brezilya aşk dizilerine cevirdiler
aleykum selam korkut hoşgeldin
bursa tarafından gelen arkadaşlarla irtibata geçersen yalnız gelmeiş olursun arkadaşım :rendeer:
haklısın güzergahta terslik vardı dolma bahçede buluşup beşiktaş maslak yapmak kulagı ters tutmak gibi oldu. böylesi sanırım hekes için daha uygun olucak hee söylemeden geçemiycem ana sayfadaki değişikliklere gösterdiğin dikkat için ayrıca teşekkürler.....
kırmızı kırmızı yazdıgım uyarıları görmeyen arkadaşlara selam olsun :bounce:
bak yukarıda link varcanercim tıklarsan güzergahıda net olarak görmüş olursun :wiinkk:
hogeldin :rendeer:
rica ederim .hem böyle daha iyi oldu bana da yaklaşmış oldu.ama bir sorun var eger burada kiherkez gelirse orası bizi alırmı birde tam cadde uzeri sorun teşkil etmesin
Teşekkür ederim hoş gördük herkez iyimi ??:cat:
bütün millet vadiye inmiş sanırsam![]()
bidaha caddeye gelirsem kırmızı halı vs isterim
3 gündür ordayım asıl tayfa yok yaw nasıl iş anlamadım zaten yenildik
moral sıfır :salut:
yaa şafak sende 10 bende 110 ps var nasıl olmasını bekliyorsun
itinayla zat tokatlanır :queen::queen::queen::queen::queen:
ederse eder ya gidere gider demırden korksan motora(tren) bınmezdık kv moduna gectım ben bu arada selam herkezee
bütün millet vadiye inmiş sanırsam![]()
buyurrr :silent:
hayıdır sinirlisin galiba![]()
o kadar düştün mü looo. millet 600 lük tokatlıyor bu düşüşe geçmiş.
yok ya vadi modundayım![]()
hay vadinize yalan rüzgarı gibi oldu şelepsizim heee
ne anlıyolar şundan bende onu anlamıyom
komik sahneleri var aslında güsel oluyo ama
milleti ekran başına bağlamakdan başka bişi değil
bıkktık kardeşim, yicemiz 2 balık uzadıda uzadı
cadı sen bana bu hafta sonu balıkekmek ısmarla ben hiç gelmiim taa garipçeye![]()
bindin feribota geldin be arkadaşım korkma yanındayız :rendeer:
selammmmmmmmm.....
AS KAnkAaaa