[İZMİR MT] 03nisan09 "hava ısındı terasa çıkalım" toplantısı

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
iki haftanın ardından bu haftaki yepyeni bahara hoşgeldin toplantımız; izmir mt nin en eski mekanlarından biri olan teras cafe'de gerçekleşecektir.

konuşup koklaşıp hasret giderelim özleşenler görüşsün,

uzun zamandır uğramadığımız teras cafe yerindemi diye hep birlikte yarın bi bakalım bakalım.

cuma akşamı görüşmek üzere :rendeer:

tarih : başlıkdaki tarih bu cuma
saat : rolex :p 19:19
mekan : teras cafe (bi saattir aşağıdaki krokiyi çiziyom anlamadım diyene teessüf ederim)



kırmızı yer teras cafe,
sarı oklar varış güzergahı,
kaldırım kenarındaki yeşil çizgi de kaldırıma çıkabileceğiniz uygun yerlerdir.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
çıkın bakalım terasa.
iyi eğlenceler İzmir MT :cat:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
motorum cumaya çıkarsa ordayım bilin:cat:

krokiyi anladım buarada süper çizmişsin:p
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
çıkalım bakalım neler varmış....:cherry:

bundan ::cheeeeer varmı orda :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
272
ben kesin ordayım ama bornovaya hiç gitmedim:pale::pale::salut:ben balçova taraflarında falan olan arkadaşlarımız varsa eger buluşup gidebiliriz...
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
topağımız hayırlı olsun arkadaslar :cherry::cat::cat: daimi artçımla gelmeye calışcam,bu hafta söz veremiyorum kesin gelmek için askere gitcek arkadaslarla ilgileniyorum fırsat bulursam bi kaçıp gelcem yanınıza :queen::queen: :cat:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
ben kesin ordayım ama bornovaya hiç gitmedim:pale::pale::salut:ben balçova taraflarında falan olan arkadaşlarımız varsa eger buluşup gidebiliriz...

buluşuruz balçovada metin bende yeri tam bilmiyorum ama elbet buluruz:cat:

erman bana haber ver kardeşim:rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ohh işleri hafiflettin tabi krokide çizersin kariyerde yaparsın :p
eline sağlık :rendeer:
sabah apar topar araziye çıktım bende ilgilenemedim topikle kusura bakma borcum olsun :p
cuma görüşmek üzere dostlar:cat:
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
hakkat güzel çizmişsin haa... e google earth ten alsaydın ya... neyse eline sağlık .. yarın ordayım bende...
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
mert neler yaptın parçaları aldınmı ..... n durumda makina :silent:
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
ben ve benden daha mt ci eşim ferda ile birlikte yarın ordayız nasip olursa :)



toplantı topikgini benden önce ögrenmiş be:cat:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
ben ve benden daha mt ci eşim ferda ile birlikte yarın ordayız nasip olursa :)



toplantı topikgini benden önce ögrenmiş be:cat:

ben yarın yokum canım sıkkın anasını satayım .iş çıkışı eve gelecegim bu gün kü gibi rakımı açıp biraz efkar dagıtacagım .anasını satayım:cyclopsan
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
arkadaşlar bu teras nedeydi yaw:p:p:p,neolursa olsun bulup bende gelecem bu terası,tam 19:19 da ordayım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst