"ramsesse" arkadaş, ps150i gercekten guzel motor. tafikte, uzun yolda, yakıtıyla, malzeme kalitesiyle motoruyla on planda bir motor. kullandım ve people125 ps150i arasında acık ara ps150i dir...
+ Yonleri: PS150i kalkışlar beklemedigin kadar seridir cabuk ivmelenir, bagaja nolan n62 rahat birşekilde girmektedir, aku bitmedikten sonra 1 ay sonra bile tek marşta calışır denenmiştir, boyum 1.79 ve dizlerim birkere bile grenaja degmedi, frenleri cok iyi Prelli lastikler varsa zımba gibi durursun.
- yonleri: 2 kişi yolculuklarda artcının keyfi yerinde ama seni rahatsız edebilir, amortisorler 1 de olmasına ragmen biraz sert, jantlar 13" ve cukurlarda amortisorun sertliginle bişleşince rahatsız edebiliyor...
Incelemesinide vereyim oku
Honda PS150i
http://translate.google.com/transla...da-ps-150i.html&sl=auto&tl=tr&history_state0=
Kymco People 125
http://translate.google.com/transla...eoples-125.html&sl=auto&tl=tr&history_state0=