Lanet olsun sana 'PO'

Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
94
Arkadaşlar Boy'un tavsiyesi üzerine ben de 1.4 opel corsa aracıma Opet'ten dizel yakıt aldım. Araç şuan çalışmıyor. Tamirci bir arkadaşım, aracın benzinli olduğundan kaynaklanabileceğini söyledi. Boy saol yani! ::ranntign !!!

Kimseye dizel yakıt tavsiye etmiyorum arkadaşlar! Araç 100 metre ya gitti ya gitmedi, tam yola çıkmıştım ki deli gibi duman atmaya başladı. Tamirci de bir sürü fiyat çekti! :pr:

allahta seni güldürsün koptum akşam akşam...:queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
koptum .. hatta kopma kare oldum hatta küp oldum... boy a bunu asla yakıştıramadım .. zaten çokta sevmem . SS dendiğinde ortaya çıkar bide aye yi pistte yer o kadar.

O beni her türlü yer, geçen kafede 10-0 yendi, hiç konuşturmuo ki! kitlemiş gazı nefes almadan konuşuyo.:p


CERRAHI' Alıntı:
Ben de 3 yıl önce shell in genel mudurlugunde IT departmanındaydım.
bu anlatıkların şirket sırı biliyormusun ekmek yedigin tekneye pislemek oluyor :queen::queen:

IT Departmanı derken başkanım.:mrgreen:
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Benim arkadaşımdaki kanuni racer 200 e yanlışlıkla mazot koymuşlar motor gaz verdiğin zaman boğulup egzosdan çat pat güm:cherry::queen: diye alev çıkartıyodu sonunda tamirciye gidip yaptırdık sanırım karburotörü temizletince düzelmişti, şaka gibi ama arkadaşım o mazotla(mazot olduğunu bildiği halde) 2 gün 80 km gezmişti:mrgreen:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Yerli malı, yurdun malı diyorum; OPET'ten alıyorum.
~ Hayır, evime en yakın onun olmasıyla alakası yok. :p
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ben bp den aldığım benzin ile hep daha fazla gittim .

birde ben yakıt ölçümünü çok farklı bir şekilde yapıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Total:cat:, otomobilde yol bilgisayarı verisi birden düştü 6,5 iken 6.1 'e geriledi 100km'deki ortalama tüketimi:cat:
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
Valla marka reklamı yapmayı sevmem ama, yakın bir mühendis arkadaşım oda bir motosiklet sürücü Tüpraş'ta çalışıyor.Tüpraş'dan çıkan birinci kalite rafine benzinleri Opet'e yollanıyormuş; diğerleri ise diğer markalara.Tüpraş ve Opet Koç Holding'e ait bence bir alakası var; ama tabiki benim kendi yorumum kaynak veremem.
 
Katılım
9 Şub 2009
Mesajlar
70
valla bu konu tam denk geldi,bende genelde shell den alırım,hep aynı istasyondan.fakat bugün mecbur kaldım po dan aldım.bir iki saat sonra motor da ciddi farklar oluştu,gaz yememe,kesik kesik gitme,ve stop etme gibi.birdaha po dan yakıt değil sakız almam
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Coq çok şeyler kaçırıon abi, motor fotosu çekicem diye eiflel kulesinden sarkma işini çok mu abarttın naaptın:p
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
IT Departmanı derken başkanım.:mrgreen:

Ben biliyom yaa it departmanı...Cerrahi miymiş o :silent:

ET_w_2aug07_210_se.jpg
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
70
muhterem motorhocası ,

sızın benzıncıde WC tası olmamasını esefle kınıyorum :) Bızdekılerde prezervatifden tut, turlu turlu ıckılere, ve hatta cezeryeye kadar tam takım urunler satılmakta. ( merak edenler ıcın not : ben sadece benzın alıyorum benzıncıden :) )

madem 5 lıtrelık kapları yok ve/veya bunu talep edemıyor durumdasınız , o halde en basıt benzın testını kendınız yapabılırsınız. bır kucuk ve temız kavanoz goturun benzıncıye. seffaf ve renksız , bıldıgımız kavanoz. yarısına kadar benzın doldurtun ve ıyıce calkalayın. daha sonra duz bır yuzeyde , hareketsız sekılde bırakın ve benzını , tercıhan gunes altında , ınceleyın.

1) benzının ust kısmında farklı renklı bır sıvı varsa , o benzıncıden uzaklasın.
2) benzının dıbınde , yanı kavanozun alt kısmında farklı renklı bır sıvı varsa da o benzıncıden uzaklasın.
3) benzının ıcınde partiküller varsa, benzıncıyle vedalasın.
4) tortu goruyorsanız yanı partıkuller artık tortu yapacak kadar fazla ıse, deponuzu bıle bosaltın.

bu en basıt benzın test yontemıdır. bu yontemle oktan olcumu yapamazsınız ama en azından benzıne su veya baska sıvıların karısıp karısmadıgını anlayabılırsınız.

saygılarımla
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
94
depo harici ortamlara benzin doldurmak için karakoldan yazı gerekiyor. :)
muhterem motorhocası ,
. bır kucuk ve temız kavanoz goturun benzıncıye. seffaf ve renksız , bıldıgımız kavanoz. yarısına kadar benzın doldurtun ve ıyıce calkalayın. daha sonra duz bır yuzeyde , hareketsız sekılde bırakın ve benzını , tercıhan gunes altında , ınceleyın.

1 nisan şakası galiba :queen: arabanın benzin deposu kapagında min 95 kurşunsuz yazar. pompacıda abi bu benzinli eminmisin diye sorma ihtimali var. :queen:
allahta seni güldürsün koptum akşam akşam...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
bayan ve sarışın olma ihtimali üzerine komple teorileri kuruyorum.:p

Arkadaşım bayan da değilim sarışın da değilim. Kimya mühendisiyim ben.. Fosil yakıtlar üzerine tezim bile var. Bu konuda senden daha bilgili olduğuma eminim. Sadece benzinli araçta dizel kullanılmadığını bilmiyodum o kadar. Ben dizeli de bi çeşit benzin sanıyodum. Şimdi internette araştırma yapınca aradaki farkı öğrendim. Böyle şeyler olabilir. İnsan hata yaparak öğrenir. Alla ala =(
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Arkadaşım bayan da değilim sarışın da değilim. Kimya mühendisiyim ben.. Fosil yakıtlar üzerine tezim bile var. Bu konuda senden daha bilgili olduğuma eminim. Sadece benzinli araçta dizel kullanılmadığını bilmiyodum o kadar. Ben dizeli de bi çeşit benzin sanıyodum. Şimdi internette araştırma yapınca aradaki farkı öğrendim. Böyle şeyler olabilir. İnsan hata yaparak öğrenir. Alla ala =(

peki arabanın son durumu ne. ne kadar masraf çıkarttılar eğer az sürdüysen depoyu benzin pompasını temizleyip biraz çabalayıp çalışır gibi ne dediler bozuk parça olarak
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Arkadaşım bayan da değilim sarışın da değilim. Kimya mühendisiyim ben.. Fosil yakıtlar üzerine tezim bile var. Bu konuda senden daha bilgili olduğuma eminim. Sadece benzinli araçta dizel kullanılmadığını bilmiyodum o kadar. Ben dizeli de bi çeşit benzin sanıyodum. Şimdi internette araştırma yapınca aradaki farkı öğrendim. Böyle şeyler olabilir. İnsan hata yaparak öğrenir. Alla ala =(

Abi Allah'tan doktor değilsin, sen hata yaparak öğrenene kadar adın seri katile çıkardı.:p

Bana da gülüyorum diye kızma nette araştırdıysan durumun ne derece komik olduğunuda öğrenmişsindir, hoş ben espiriyosun sanıyordum halende inanabilmiş değilim ya neyse.:p
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Abi Allah'tan doktor değilsin, sen hata yaparak öğrenene kadar adın seri katile çıkardı.:p

Bana da gülüyorum diye kızma nette araştırdıysan durumun ne derece komik olduğunuda öğrenmişsindir, hoş ben espiriyosun sanıyordum halende inanabilmiş değilim ya neyse.:p

hahahah doktor benzetmesi süpermiş =) =) yau tabi ki şaka yapıyorum.. zaten pompa girmez diye biliyorum. her yakıtın kapağı ayrı oluyo. Ben arabaya da motora da Zincirlikuyu Shell'den alıyorum benzini. Zaten evden çıkınca önünden geçiyorum. Bir kere Barbaros Bulvarı'ndakinden aldım Burgman varken, depo bitene kadar can çekişti motor. Lanet ettim. Onun dışında da mecbur kalmadıkça maceraya girmiyorum. Farklı benzinciden almıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst