Benzin ve Motorin'e ZAM

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
ee ben bugün yola çıkacaktım, 17 litrelik depomu dolduracaktım.. Ne zaman uzun yola çıkacak olsam zam geliyor. Korkmayın MT, sırf sizler için çıkmayacağım artık yola falan :p Dünyanın en pahalı internetine girip, dünyanın en pahalı benzin haberini okuduğum için Ülkem ile gurur duyuyorum..
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
normal alışırız iki gün sonra 5 tl olsa ne olacakki :silent: hal ortada :pr:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Desene seçim günü çaktırmadan aradan cıkardılar zammı ulan bu kadar olurr yaa secım oncesı nıye zam yapmadılar...SU yerel seçimler bitsin sız o zaman goreceksınız zamları durun daha bu baslangıc :) Durmak yok Geçirmeye Devam!!
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
daha başkanlık şeçimlerine var. o zamana kadar 1 indiriler 3 çıkarırlar böylece herkez rahat eder. Motora lpğ taktırın diyecem ama yarın ona da zam yapmalarından korkuyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Daha yeni motor aldım. Daha az binmek zorunda kalacağım bunlar yüzünden:salut:
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
113
Eee türkiyenin hali bu zaten ne zaman ucuz oldu ki bu benzinin fiyatı bide bu türkiyede bi yerde petrol bulmuşlardı şimdi aklımda değil yerin ismi doğudaydı galiba neyse yani artık şu üretime kullanılır vaziyete geçsede artık koparsak iplerimizi yabancı ülkelerden paramız içerde kalsa zaten tek umudum o :pale:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3,5 atmak istiyoruz 3 ,1 iyi değil:queen:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
Eee türkiyenin hali bu zaten ne zaman ucuz oldu ki bu benzinin fiyatı bide bu türkiyede bi yerde petrol bulmuşlardı şimdi aklımda değil yerin ismi doğudaydı galiba neyse yani artık şu üretime kullanılır vaziyete geçsede artık koparsak iplerimizi yabancı ülkelerden paramız içerde kalsa zaten tek umudum o :pale:

merak etme ülkede çıkan petrol yine bizim olmıcak çünkü onuda özelleştirdiler çıkan petrol abd şirketlerince ülkesine postalanacak çünkü onlar araştırıp çıkarıolar zannediomusunz ki biz çıkarıyoruz ooo
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
yahu benzinin rafineyi çıkış fiyatı yaklaşık 1 ytl civarı.. bize satış fiyatı 3 ytl.. yani biz şimdi %200 vergi mi vermiş oluyoruz devlete? benm anlamadıgım olay geçenlerdeki krizden dolayı akaryakıtın maliyeti yarıya düşmüştü fiyatı yatıya düşürmediler.. ama zama gelince periyodik olarak haftada bir zam geliyor.. anlamadım bu ülkeyi? nereye gidiyoruz?
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hah işte bunun olacağı belliydi, ÖTV indirimine hede hüde diyenler şimdi konuşabilir, 10000 kişiye indirim, zararı bütün bir millete bindirim oldu.

Devamı da gelir, hadi geçmiş olsun.:pale:
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
herkes arabalarını aldı şimdi arka arkaya zamlar başlar gene taki OTV farkı kapatılana kadar lanet olsun.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
merak etme ülkede çıkan petrol yine bizim olmıcak çünkü onuda özelleştirdiler çıkan petrol abd şirketlerince ülkesine postalanacak çünkü onlar araştırıp çıkarıolar zannediomusunz ki biz çıkarıyoruz ooo

bizim türklerdende petrolu bulan oldu ama arazinin 10m altı amerikalılara ait varmı böyle saçmalık yüzeyi kullanıyoruz ama alt kısımı kullanamıyoruz ....


yahu benzinin rafineyi çıkış fiyatı yaklaşık 1 ytl civarı.. bize satış fiyatı 3 ytl.. yani biz şimdi %200 vergi mi vermiş oluyoruz devlete? benm anlamadıgım olay geçenlerdeki krizden dolayı akaryakıtın maliyeti yarıya düşmüştü fiyatı yatıya düşürmediler.. ama zama gelince periyodik olarak haftada bir zam geliyor.. anlamadım bu ülkeyi? nereye gidiyoruz?

1tl'den bile az rafinerisi %200 vergi ödediğimiz bir gerçek ama bu yeni olan birşey değil senelerdir bu şekilde maalesefki..

Hah işte bunun olacağı belliydi, ÖTV indirimine hede hüde diyenler şimdi konuşabilir, 10000 kişiye indirim, zararı bütün bir millete bindirim oldu.

Devamı da gelir, hadi geçmiş olsun.:pale:

en sonunda milet benzin alamayacak konuma gelicek görücem o zaman benzinin neresinden vergi alabilecek olucaklar
hoşo zamana petrol kalırmı o da başka bi konu akıllılıkta yapıyorlar son zamanları ver zamı ver zamı....
nereye kadar
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Benzın Fıyatı Ne Olursa Olsun Alırım Akp Yı Basa Getırenler Dusunsun Onlar Yuzunden Bu Fıyat Oldu Petrolun Varılı 50 Dolardan Dusuk Gemılere 1 Lıradan Mazot Verıyolar Bıze 3 Lıradan Verıolar
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
OTV yi basimiza salan hukumete tessekurler.

ÖTV uygulaması 2002 mart ayında(akp öncesi) hayata geçirildi.Sadece 1 yıllığına uygulanacağı ve daha sonra kaldırılacağı söyleniyordu.Tabi başa akp geçince kaldırılmadı ve 8 senedir uygulanıyor.Zamanlarında ötv'nin kapsama alanıda genişletildi.O da cabası

Benzinin varili 48 usd.Yani litresi 48 kuruşa geliyor.Bu da demek oluyorki.Yaklaşık %400 vergi ödüyoruz.(Taşıma,satış karları falan çıkarılınca).
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayıp ya arabıstanda benzın sudan ucuz.
3 liraya benzin mi olur yaaa_??Litresi 10 TL olsun,binen binmeyen belli olsun...
Madem benzıne zam yapıyorsunuz asgarı ucret neden yerınde devamlı kalıyor_? Ama kendılerıne zam yapacaklarında kepçeyle, emeklı olacaklarında da super emeklı, hemde bızım sırtımızdan gecınıyorlar .
Danımarkada mıllet ayaklanıyor, ulkedekı ınsanlar vatanları ıcın VERGİLER YÜKSELSIN DIYE, bızım ulkemızde ıse ayaklanmaya gerek yok mıllette yavaş yavaş (gecırıyorlar) tum suc bızlerde
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst