Moderatör
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 7,511
ee ben bugün yola çıkacaktım, 17 litrelik depomu dolduracaktım.. Ne zaman uzun yola çıkacak olsam zam geliyor. Korkmayın MT, sırf sizler için çıkmayacağım artık yola falan
Dünyanın en pahalı internetine girip, dünyanın en pahalı benzin haberini okuduğum için Ülkem ile gurur duyuyorum..