FUAR öncesi Kahvaltı FOTO'S & VIDEO's

Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
ayberke ekmek yetiştiremedim yan masa sağolsun:mrgreen:

Valla haklısın Emre cim.Hatta ekmek yanında yanar dönerli bir börek tabagı gonderdık.Yıne banamısın demedı Ayberk.Bide doymadım diyor.:queen:



Bunun yanında bugun Skullhunter karsımda otururken, tabi daha onceden gormediğim için skullhunter kim diye sordugumda milletin kopmasıydı.Büşra sol kolumu durterken Emrenin gülüşünü hiç unutmucam.Onu bırakın hani Skullhunter kim diye sordugum kişi Skullhunter cıkınca unutulmaycak anılar arasına girdi.:pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Valla haklısın Emre cim.Hatta ekmek yanında yanar dönerli bir börek tabagı gonderdık.Yıne banamısın demedı Ayberk.Bide doymadım diyor.:queen:



Bunun yanında bugun Skullhunter karsımda otururken, tabi daha onceden gormediğim için skullhunter kim diye sordugumda milletin kopmasıydı.Büşra sol kolumu durterken Emrenin gülüşünü hiç unutmucam.Onu bırakın hani Skullhunter kim diye sordugum kişi Skullhunter cıkınca unutulmaycak anılar arasına girdi.:pr::pr::pr::pr:

kanka sen patronun yanında patron kim diye ortaya laf veriyosun bi kulağıma söyleseydin bari :mrgreen: :mrgreen: alperin cevabıda güzeldi şuan karşında oturuyo :queen: :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
annem ve canser in herkese selamıı vaaaaaar :rendeer:

a.selam sende annene sevgilerimizi ilet canercim. onu tanıdıgıma sevindim laf aramızda çok hoş bi annen var :wiinkk:

ee sen resim çekmedin mi Abla.

yok benim makine pert :p

motor vadisi garipçe ?? :silent:

bir gurup genç yola çıktılar vadide onları hangi garipliklerin beklediğini bilmiyorlardı veee serüven başladııı :queen:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
a.selam sende annene sevgilerimizi ilet canercim. onu tanıdıgıma sevindim laf aramızda çok hoş bi annen var :wiinkk:

laf aramızda derken annem de yanımda adeta gölgem gibi siteyi öğrenmek için beni izliyor yazdıklarımı ve yazılanları okuyor çok teşekkür etti annem de çok memnun olduğunu belirttti :D herkesi çok cana yakın bulmuş



yok benim makine pert :p



bir gurup genç yola çıktılar vadide onları hangi garipliklerin beklediğini bilmiyorlardı veee serüven başladııı :queen:


süpeeer gidiyoruz bir kitap çıkar bizden


ııı ıııı diyor hanımefendi :D
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
minikmt

minik-mt-üyesi

C-A-N-S-E-R

canserçamalan

CİMCİME

CİMCİME-CANSER



HANGİSİİ MİLLETTT
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
YOK ya hanımefendi ya CİMCİME-CANSER i istiyor yada MİNİK-MT yi istiyor 2si arasıda kaldı
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Konuyu Toplam 27 üye okuyor. (19 Kayıtlı üye ve 8 Misafir)
AYBERK, nick84, canercamalan, zargana_21, Lucifercod, alderney, kani2, ersinernesto, Husnun, lijoluna, Burçin&İlker, ümmet perkitan, dragstar72, berman, ugurcuk, roadcarver, istburak, player77, M.A.P.


eveeet.... gelelim kahvaltı dosyasına!!!!

yahu siz benim yediklerimimi sayıyorsun bakiim?

herkes 8.5 TL verdi,ben 10 TL verdim:)

zaten yazık günah... masaya konupta yenmeyen ne varsa hoooop.... çöpe gitti!!!! sevabına yedim bende....

ayrıca dün gece saat 03:00 civarında dükkanı kapattım,4 gibi uyudum.... o saat'e kadarda açtım....

siz daha benim kahvaltı ettiğimi görmediniz bile....

bu günkü; APERATİF'ti...

:queen::queen::queen::queen:

ÇITIR-MT

olsun:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
arkadaşlar MİNİK-MT de karar kılındı hayırlı uğurlu olsun :) çağla abla seeni kırmak istemedi ama kısmet böyleymiş :)
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Konuyu Toplam 32 üye okuyor. (23 Kayıtlı üye ve 9 Misafir)
AYBERK, erdemd, raven71, StoneOfDeath, zargana_21, canercamalan, ümmet perkitan, aparat, cousinecruis, barsgamze, kazurat, safak112, djumuts, nick84, ersinernesto, lijoluna, Burçin&İlker, dragstar72, berman, ugurcuk, istburak, player77, M.A.P.


yokmu arttıran??????

:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst